Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miryamk schreef:Wat gebeurt er nu met zo'n paardje, die is vreselijk getraumatiseerd, dat kan toch niet anders....
Wat een hufter
_angela_ schreef:SCHOK!!!!
Die man zou dus echt niet meer bij een paard in de buurt mogen komen.... laat staan aanraken...
Yetse schreef:Ow, wat erg sterkte voor de eigenaren.
Dit is bij mij in de buurt, ik zou heel erg graag willen weten om wie het gaat.
Ik ken veel smeden uit deze buurt, waarvan er ook enkele in genoemde leeftijdscategorie zitten.
Ik vind het ronduit een beangstigend bericht.
Kymalin schreef:Toch vind ik het een vreemd verhaal; iemand laat z'n paard voor het eerst bekappen, is daar niet bij aanwezig en komt dan met een verhaal bij de dierenarts dat het dier is uitgegleden.... En daarna weet men tot in de details te vertellen dat het dier gekluisterd was en klappen met de hamer heeft gehadHeeft die hoefsmid dit dan zelf verteld of waren er getuigen die het gezien hebben en dit later hebben verteld?? En als iemand het dan heeft gezien, waarom dan niet ingegrepen??? Het roept veel vraagtekens bij mij op.
Desalniettemin; Vreselijk! Die "hoefsmid" met naam en toenaam in de krant vermelden en op de zwarte lijst plaatsen![]()
Alhoewel ik zowel m'n hoefsmid als de gebitsverzorger en de da vertrouw, ik wil er altijd bij zijn, anders moeten ze gewoon van m'n beesten afblijven!