Zo op de foto, als dat exemplarisch is voor de hele film, dan moet ik eerlijk zeggen dat ik dit beslist een stuk onprettiger vind dan de eventingamazone die een inschattingsfout maakt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Martine_R schreef:Mag ik weten wat er toen met die eventingamazone was? Dat heb ik niet helemaal meegekregen toen
Cayenne schreef:Winterpee schreef:bij wijze van spreken....wat vindt jij dan
@Sifra01, ik hoop wel dat je snapt dat dit geval op zichzelf staat.
FunkyMistiC schreef:Ze moeten haar, naar mijn mening, een wedstrijdverbod ofzo geven.
Ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar die opname, maar dnek dat we die niet te zien zullen krijgen?
Is dit overigens 1 van de Duitse "top" of?
casperrr schreef:Ik las ooit eens in een blad dat de Duisters zo op ons aan het klagen waren dat wij grof reden, dit van hun slaat alles...
Karin schreef:casperrr schreef:Ik las ooit eens in een blad dat de Duisters zo op ons aan het klagen waren dat wij grof reden, dit van hun slaat alles...
'De Duitsers', 'wij', 'dit van hun' - ik hoop niet dat er nu weer gegeneraliseerd gaat worden.
Dat één persoon zo rijdt, wil niet zeggen dat een heel land zo rijdt (of er op z'n minst achter staat).
russel schreef:En dan hoor ik nog in andere discussies mensen roepen dat sportpaarden als ze niet eerlijk behandeld worden zich niet zo voor hun ruiter in zullen zetten zodat ze goud kunnen gaan halen.
Het bewijs, hoe paarden zich tot alles laten gebruiken, dwingen en laten welgevallen en toch nog presteren.
Dat ze een zeer ervaren dressuurruiter is gaat dus niet op, zoals in een eerdere discussie over een eventing amazone. Het springen kan er ook wat van, dat zijn ook zeer ervaren ruiters. Er zal eens wat meer steekproefgewijs gecontroleerd moeten worden bij huistrainingen door officiele opsporingsambtenaren die de toegang niet ontzegt mag worden, dus zomaar binnen mogen vallen. Veel leed schuilt er achter gesloten deuren. Alles voor de grote roem.
Er lopen zat van dit soort gekken rond bij paarden, zelf gezien. Wat mij betreft levenslange ontzegging. Dit is gedrag dat die vrouw in haar karakter heeft zitten en dat zal niet na een schorsing over zijn. En kennlijk kan ze na zulk gedrag nog met haar paarden met goed fatsoen wedstrijden rijden. De paarden verklappen haar iig niet.
russel schreef:En dan hoor ik nog in andere discussies mensen roepen dat sportpaarden als ze niet eerlijk behandeld worden zich niet zo voor hun ruiter in zullen zetten zodat ze goud kunnen gaan halen.
Het bewijs, hoe paarden zich tot alles laten gebruiken, dwingen en laten welgevallen en toch nog presteren.
Dat ze een zeer ervaren dressuurruiter is gaat dus niet op, zoals in een eerdere discussie over een eventing amazone. Het springen kan er ook wat van, dat zijn ook zeer ervaren ruiters. Er zal eens wat meer steekproefgewijs gecontroleerd moeten worden bij huistrainingen door officiele opsporingsambtenaren die de toegang niet ontzegt mag worden, dus zomaar binnen mogen vallen. Veel leed schuilt er achter gesloten deuren. Alles voor de grote roem.
Er lopen zat van dit soort gekken rond bij paarden, zelf gezien. Wat mij betreft levenslange ontzegging. Dit is gedrag dat die vrouw in haar karakter heeft zitten en dat zal niet na een schorsing over zijn. En kennlijk kan ze na zulk gedrag nog met haar paarden met goed fatsoen wedstrijden rijden. De paarden verklappen haar iig niet.