wat verschrikkelijk zeg, ik schrok echt van dit. waar komt dit vandaan? engeland?
VS Omg, wat erg.. Ik zou me echt doodschrikken. Denk dat beiden partijen dr weinig aan konden doen, fout van allebei, mja dat maakt het dr niet minder erg op..
Ook hier zou zoiets zomaar kunnen gebeuren. Wij wonen langs een erg drukke weg, maar net om de hoek bij ons zit een bedrijfje waar koetsierslessen gegeven worden. Als ik zie hoe die 's avonds in het schemer/donker hier zonder verlichting met die spannen de weg overgaan, houd ik mijn hart vast.
Ik ben er alert op, maar zelfs ik zie ze vaak pas op het laatste moment!
He bah Echt heel sneu voor het meisje, haar pony en natuurlijk alle nabestaanden. 2 weken geleden waren er bij ons op buitenrit er 2 vanaf gekeilt en heb ik godzijdank m'n pony stil gekregen, maar de pony's van die meiden hebben nog een tijdje over een enorm drukke weg gegalopeerd. Toen hadden we alledrie een engeltje op onze schouders denk ik.
wat verschikkelijk , arme kinderen die het gezien hebben Die bestuurder heeft er waarschijnlijk ook vrij weinig aan kunnen doen.. Heel erg , sterkte voor de nabestaanden
Ik heb er gewoon geen woorden voor. Zo erg dat iemand zo jong moet sterven. Echt zwak van die man dat hij wegrende, wel goed dat hij zich uiteindelijk toch heeft aangegeven! Sterkte voor alle familie, vrienden etc. van het meisje