Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
risje schreef:Enne enige 10 in de hele rubriek was voor euhm ff denken voor de overgangen in de proef van Silvia Iklé enne jury die dat gaf was Wim Ernes;-)
Maar was erg gaaf hoor Aken gisteren, helaas kur uitverkocht en geen kaartjes meer, maar goed gisteren hebben we ons ook super vermaakt!
nowornever schreef:Wat het voor een uitspraak is??? Wat denk je zelf. Je neemt geen risico als een dier bang is. Dan maak je het alleen maar erger. Rij gewoon en geen gezeur.
risje schreef:Zo raar zag die camera er niet uit hoor, probleem was meer dat hij dichtbij de ring staat, en tsja als dat ding filmt en dus meedraait als je net langsrijd dan kan dat erg eng overkomen. Zat een regenhoes omheen en zou me ook niks verbazen als die wat glom / glinsterde in de zon. Tsja, combineer alles met elkaar en je hebt een dood-eng ding!
Schrokken zoals eerder gezegd mee rpaarden van hoor en bovendien is Aken zowiezo al een vrij indrukwekkende, gehorige (je hoort o.a. springen en allerlei omgevingsgeluiden tussendoor).
Van de onderste van de twee foto's stond nog een camera dichtbij trouwens, die stond ongeveer meter 0f 6 van de hoek vandaan, misschien ietsje meer. Maar goed, die andere stond echt praktisch tegen de ring aan, alleen pad waar ze om de ring heen konden lag er tussen.....tsja, mijn merrie zou er denk ik niet eens langs willen, knap van laurens om dan toch gewoon door te rijden!