Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
TeeGee schreef:Die 7500 vind ik behoorlijk schappelijk van de gemeente! Voor hetzelfd geldt had 29000 moeten betalen!
xEline schreef:Die man geeft ook niet om zijn dieren ? ik had geen opdracht tot redding gevraagt dus hij had ze laten verdrinken sukköl , 7500 van de 29000 hij kan wel zeuren zeg ik had de paarden afgepakt rot boer:(
Diesel54 schreef:
Snoevie schreef:ik kan goed begrijpen dat die man dit niet zo in zijn portemonnaie heeft zitten,maar om dan te zeggen dat hij er geen opdracht toe had gegeven.........
dat zegt genoeg.
why schreef:tja, wat moet ik hierop zeggen? Heb er drie dagen rondgelopen. Heb de paarden daar gezien, ik ben daarna nog bij loodsma geweest. Hij heeft er flink van geprofiteerd van alle gratis reclame. Iedereen wilde immers een paard van de dobbe, en paard wat anders naar de slacht zou gaan. Hij had zijn prijzen verdubbeld. Hij moest er wel om lachen. ....
Ben vanmiddag weer daar geweest, en de paarden staan er weer. Veulentjes huppelen rond , water schiet aan alle kanten omhoog het heeft immers weer blank gestaan. Zo mooi de natuur, ja dat wel. Maar 7.500 euro......die heeft hij ruim verdiend. Ik kan er wel om janken dat mensen zo doen om paarden. Maar oke het is zijn keuze. Alleen die beelden vergeet ik nooit weer. Dat ik nachtmerries had van al die dode paarden, en geloof me het waren er echt veeeeeeeeel meer, lagen de mensen die nu zo koel zijn lekker te slapen...... Wat moet ik ervan denken....
Elan schreef:jij niet
o0marije0o schreef:O dat is voor mij weer nieuw om te horen. Wat maf zeg?!![]()
@cowboyberend. Mee eens, er gebeuren overal gruwelijke dingen. Maar je moet toch ergens beginnen met het bestrijden van dierenleed. En niet overal op zeggen, o als je dit zielig vind moet je dáar eens kijken! Niet steeds de vinger naar een ander wijzen en zelf weer vrolijk verder lopen.
ThePast03 schreef:De media aandacht is pas op gang gekomen nadat de eerste paarden dood in het water dreven dus om nu te zeggen dat hij zonder die media aandacht wel de paarden op tijd gered had vind ik behoorlijk ver gaan.
Verder ga ik er maar niet op in, heb inmiddels geleerd dat een groot deel van de bokkers gewoon geen kwaad woord over deze man (en vooral niet over zijn "knappe" zoon) willen horen.
Dus ook hier:
Jolandaa_ schreef:hoezo kost een reddings actie geld?
ik zie er geen kosten in hoor, ik vind wel dat de redders te paard een flinke fooi mogen krijgen, das t enigste geld dat uit gegeven kan worden. ( in mijn ogen dan)
ThePast03 schreef:De media aandacht is pas op gang gekomen nadat de eerste paarden dood in het water dreven dus om nu te zeggen dat hij zonder die media aandacht wel de paarden op tijd gered had vind ik behoorlijk ver gaan.
Adriana schreef:Ik hoorde het ook op de radio. En ik weet niet zo goed wat ik hiervan denken moet...
Ik weet ook niet hoe lang het water nog zo hoog heeft gestaan toen, er waren al paarden overleden. Hoe erg was de schade geweest als er niks was gebeurd?
Verder ga ik er maar niet op in, heb inmiddels geleerd dat een groot deel van de bokkers gewoon geen kwaad woord over deze man (en vooral niet over zijn "knappe" zoon) willen horen.
Dus ook hier: