Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
piezze schreef:daar heb je gelijk in humpry, het barst van dat soort mensen. Is volgens mij typisch Nederlands om overal een mening op te hebben, ook als je er de ballen verstand van heb. Het was ook niet om jou aan te vallen het viel me gewoon op. Heb je ook op die dijk gestaan???![]()
Citaat:Wie weet er trouwens hoe je een citaat wit krijgt?
piezze schreef:daar heb je gelijk in humpry, het barst van dat soort mensen. Is volgens mij typisch Nederlands om overal een mening op te hebben, ook als je er de ballen verstand van heb. Het was ook niet om jou aan te vallen het viel me gewoon op. Heb je ook op die dijk gestaan???![]()
![]()
Wie weet er trouwens hoe je een citaat wit krijgt?
Paardenmaf1 schreef:SNIK! Gáán we weer!
stef schreef:Joscaa schreef:\Ja, dat snap ik dus ook helemaal niet..Het is nu al 2 keer gebeurd, en dat is al 2 keer te veel...
Al 2x? Dit gebeurde voor marrum dus niet? Marrum was de 1e keer dat zoiets gebeurde?
http://www.natuurdichtbij.nl/archief/ko ... aarden.htm
om maar even een voorbeeld te noemen
nowornever schreef:Jullie hebben je woordje altijd wel klaar als het om een ander gaat. Normaal gesproken is het nu zomer en kunnen die dieren daar gewoon blijven stan. Onze beesten staan ook dag en nacht op het land weer of geen weer.
snowhorses schreef:nja wie mensen zijn tog gewaarschuwd kijken ze nooit het weerbericht jezus slaat nergens op man geen tv zeker nja hoop dat de paardjes gezond zij en er geen veulens bij waren
Donja schreef:Beste why, deze paarden staan er al sinds begin mei.. en hebben er dus met heel mooi weer gestaan, maar ook met het slechte weer van gisteren.. De paarden staan op enkele hectares land en hebben in de weide-periode (van mei tot/met oktober) de tijd van hun leven, echter gisteren hadden ze even natte voeten...