Imke: 'Het gat wordt steeds kleiner'

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

aukjegm

Re: Imke: 'Het gat wordt steeds kleiner'

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 17:19

wendyashley schreef:
Ik vind het alleen zo jammer dat het momentje met het publiek(de ere ronde) door anky zo snel word verlaten.
Natuurlijk kan anky hardstikke goed rijden en heeft ze haar paarden prima onder controle, maar waarom dan niet tijdens de ere ronde?
Dat ze geen onnodige risico's neemt vind ik ook dubbel, paardrijden brengt nou eenmaal risico's met zich mee, natuurlijk hoef je die niet op te zoeken maar het is en blijft een risicovolle sport.
Dat ze tijdens de ere ronde niet weet hoe snel ze de ring moet verlaten duid toch op een niet zo goede controle over haar paard, of ze is toch wat angstig geworden door sali's uitspattingen.

Precies wat in je onderschrift staat; paarden zijn geen robots, paarden worden bij een ereronde meestal (!) erg heet. En ik denk dat deze paarden sowieso al heter zijn dan een normaal (heet) paard. Ik kan daardoor best begrijpen dat je op dat moment niet meer zo'n controle over het paard hebt. Ik zeg hierbij niet dat het goed of fout is, alleen dat ik het wel kan begrijpen dat Anky op dat moment niet meer zoveel controle over Salinero heeft.