BLK schreef:Is het misschien nog ergens na te kijken?
filmloop.nl heeft nu ook een archief..staat het vast bij

Ik ga straks ook even kijken
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
BLK schreef:Is het misschien nog ergens na te kijken?
prakkie schreef:Heeft iemand anders ook gezien dat (het leek of) salinero niet echt rad liep in de stap?
Ik vond het nl. erg duidelijk, maar ben benieuwd of meer mensen dat hadden?
antitoilet schreef:ik kan het niet vinden op filmloop... die van anky en Imke..
Heeft iemand misschien de link?
kadet schreef:prakkie schreef:Heeft iemand anders ook gezien dat (het leek of) salinero niet echt rad liep in de stap?
Ik vond het nl. erg duidelijk, maar ben benieuwd of meer mensen dat hadden?
Had ik ook al eerder vermeld in dit topic, ik vroeg me ook af of ik nu echt de enige was die dit vond...niet dus
wendyashley schreef:Ik heb eigenlijk maar 1x zitten janken toen anky reed en dat was met het afscheid van Bonfire, ik vind dat ze mooi rijd en mooie kúren heeft, maar vind het niet altijd terecht dat anky zo vaak de leiding overneemt en ook altijd wint.
De kúr van Imke is echt prachtig, om kippenvel van te krijgen, maar net als Imke zijn er nog tal van ruiters en amazone's die prachtig rijden maar nooit een kans krijgen.Als anky mee doet weet je bij voorbaat al wie er gaat winnen, ik vind dat het voor anky tijd word om de scepter over te geven aan een andere veelbelovende amazone zoals bijv. Imke.
Vind Imke trouwens ook een hele leuke spontane meid die er heel normaal onder blijft, die opmerkingen van haar tijdens een klinick in outdoor gelderland vond ik echt geweldig, ik heb echt om haar moeten lachen.
casperrr schreef:wendyashley schreef:Ik heb eigenlijk maar 1x zitten janken toen anky reed en dat was met het afscheid van Bonfire, ik vind dat ze mooi rijd en mooie kúren heeft, maar vind het niet altijd terecht dat anky zo vaak de leiding overneemt en ook altijd wint.
De kúr van Imke is echt prachtig, om kippenvel van te krijgen, maar net als Imke zijn er nog tal van ruiters en amazone's die prachtig rijden maar nooit een kans krijgen.Als anky mee doet weet je bij voorbaat al wie er gaat winnen, ik vind dat het voor anky tijd word om de scepter over te geven aan een andere veelbelovende amazone zoals bijv. Imke.
Vind Imke trouwens ook een hele leuke spontane meid die er heel normaal onder blijft, die opmerkingen van haar tijdens een klinick in outdoor gelderland vond ik echt geweldig, ik heb echt om haar moeten lachen.
dus omdat Anky altijd wint mag ze geen wedstrijden meer rijden? Imke had juist in een interview gezegd (staat ook nog op de voorpagina) dat ze het positief vind dat anky weer wedstrijden was gaan rijden en dat ze nu een doel had om naar op te trekken.
En waarom vind je het niet altijd terecht dat Anky altijd wint, ze kan moeilijk tegen de jury zeggen 'geef me is wat minder punten, want ik neem te vaak de leiding over' kan zij ook niks aan doen
Ik vond Anky haar kur ook minder, máár ik rijd geen GP, ik ben geen GP jurylid, dus ik heb in feite niet veel te zeggen, aangezien ik er veel minder van af weet dan hunze zullen wel zo hun punten hebben. Én de passage/piaffe van Anky zijn gewoon veel en veel beter....
Citaat:ik vind dat het voor anky tijd word om de scepter over te geven aan een andere veelbelovende amazone zoals bijv. Imke.