Proef ging niet..... 'sporen er in en luisteren knol'. Tis misschien hard, maar wel de waarheid.....
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Saltoke schreef:Heeft iemand toevallig dit filmpje ?
Psydoxy schreef:Tis misschien fout wat ie deed, maar ga eens naar een 'gewoon' concours... je hoeft niet zo heel lang rond te kijken voordat je iemand ziet die iets doet wat eigenlijk niet kan.
Proef ging niet..... 'sporen er in en luisteren knol'. Tis misschien hard, maar wel de waarheid.....
Orola schreef:Psydoxy schreef:Tis misschien fout wat ie deed, maar ga eens naar een 'gewoon' concours... je hoeft niet zo heel lang rond te kijken voordat je iemand ziet die iets doet wat eigenlijk niet kan.
Ik heb wel eens gezien met springen op een paardendag, waar dus ook kleinere kinderen waren, en een ruiter reed verkeerd aan, het paard weigerde, die kreeg meteen tikken, schoppen, in de mond trekken, maar het paard kon er niks aan doen. Moest ie later naar de jury die er wat van zeiden, veel kinderen waren geschrokken...
Jolliegirl schreef:Dagie schreef:Zo moe word je hier toch van al dat gedoe paard gaat hier heus niet dood van! en om de rensport gelijk weer zwart te maken
Ook met dressuur en springen horen de ruiters hun woede t ebeheersen en zeker voor het oog van publiek en/of camera!
RZDLover schreef:Als die mee deed aan jocky al kan nooit een tweejarige pony zijn dan , maar wat zielig zegSchoft die vent. Een paard (een twee jarige notabene!) schoppen vind ik niet kunnen
marleendv_88 schreef:Waarom hou ik toch niet van rensport...
Puur toeval dat dit toevallig voor de camera gebeurt...maar hij zal vast niet de enigste zijn die zijn paard abnormaal behandeld
En vind het ook zo stom dat ze dr met 2 jaar op klimmen

suzieone schreef:marleendv_88 schreef:Waarom hou ik toch niet van rensport...
Puur toeval dat dit toevallig voor de camera gebeurt...maar hij zal vast niet de enigste zijn die zijn paard abnormaal behandeld
En vind het ook zo stom dat ze dr met 2 jaar op klimmen
esperance schreef:ALLES WORD VASTGELEGD OP CAMERA. ER RIJD ZELFS EEN BUS MEE TIJDENS DE KOERS EN ER ZIJN IK WEET NIET HOEVEEL MENSEN OP DE BAAN DIE ALLES IN DE GATEN HOUDEN..
DUS OORDEEL NIET ZE GAUW, ALS JE NIKS VAN DEZE SPORT WEET..

kissmeB schreef:ja het ergste vind ik nog dat die paarden 2 zijn!!![]()
tuurlijk een schop is ook heel erg maar waarom mogen ze met 2jaar al de renbaan op..
en hoe oud waren ze dan met inrijden,,,1jaar?!