Anky rijdt Salinero in Aken, Gribaldi blijft thuis

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

marleenn

Re: Anky rijdt Salinero in Aken, Gribaldi blijft thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 13:03

christel1976 schreef:
Toch wel weer fijn dat er mensen blijven vermelden dat Edward niet kan rijden Clown
Raar als je ziet op welk niveau hij rijdt Haha!

Jammer voor hem hopelijk krijgt hij Gribaldi weer onder zijn hoede, zag ze toch graag samen

knap dan toch he Huilen van het lachen

Maarja een paard blijft een dier!

KSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 13:15

ppff.. mag ik vragen wie van jullie er ook GP (rijstijl en houding) rijd en deze combinatie nouw volgt? Nogal makkelijk, iemand veroordelen nu het even niet goed gaat! Vork

Heb veel respect voor de mensen die aan de top rijden, dus hoop alleen maar dat beide weer goed gaan presteren in de toekomst!

christel1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 13:59

Kaitlin schreef:
ppff.. mag ik vragen wie van jullie er ook GP (rijstijl en houding) rijd en deze combinatie nouw volgt? Nogal makkelijk, iemand veroordelen nu het even niet goed gaat! Vork

Heb veel respect voor de mensen die aan de top rijden, dus hoop alleen maar dat beide weer goed gaan presteren in de toekomst!

Helemaal mee eens... Amen Knipoog

dunemole

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 15:17

Kaitlin en christel,ben het helemaal met jullie eens.Inderdaad AMEN

maaykuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 15:35

Het gaat niet om mij of andere op dit forum. Maar om de ruiters op GP niveau. Ik zie namelijk veel toptalent rijden, maar die krijgen gewoon niet de kans hogerop te komen. Net als met het Rabobank talentenplan, het zijn altijd de zelfde die in de spotlights komen te staan.
Ik zie veel ruiters en amazones die veel rustiger, geduldiger zijn en een paard met gevoel rijden.
Door die uitspraak van EG, weet ik niet waar hij naar streeft: een correct paard bereden paard of zo hoog mogelijk komen en zo snel mogelijk.

En ik mag mijn mening toch wel geven..hoef je je niet zo aangevallen te voelen! En als dat wel zo is: sorry dan, maar dit is mijn mening.