K_im schreef:[naam] schreef:Lijkt me gaaf als er een film over gemaakt word ! Ik kreeg al een brok in m'n keel bij die reddingsactie.. Zou er zeker voor naar de bios gaan
Hier het zelfde... dan gaan we samen
Gezellig

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
K_im schreef:[naam] schreef:Lijkt me gaaf als er een film over gemaakt word ! Ik kreeg al een brok in m'n keel bij die reddingsactie.. Zou er zeker voor naar de bios gaan
Hier het zelfde... dan gaan we samen
laartjuh schreef:Waarom maken ze geen docu? Een hele film over 1 scene lijkt me niet geweldig.
Citaat:(misschien kunnen ze de opbrengst van die film wel doneren aan Brooke Hospital )
LiNdA1986 schreef:Lijkt me wel leuk om te gaan kijken, al houdt ik helemaal niet van Nederlandse films. Of wordt ie Engels of Amerikaans?
Op zich wel vreemd dat de redders er niks voor krijgen, normaal kost zoiets echt heel veel geld.
nowornever schreef:Het was erg wat er is gebeurd maar om er nu een film over te gaan maken lijkt me een beetje overdreven.
sjorsie schreef:wat een sensatiezoekers, het was al erg genoeg, moet daar nu een slaatje uit worden geslagen, nee echt laag bij de grond dit!
pharagirlke schreef:Waarom? Omdat ik denk dat het een goed ide is om zulke dingen eens in beeld te brengen, dat mensen een gaan beseffen wat er gebeurt en heo vreselijk het éigenlijk was.
pharagirlke schreef:Vuurwerk drama? Vuurwerk is gevaarlijk en mensen kiezen er zelf voor om het in te slaan.
Rianne schreef:pharagirlke schreef:Waarom? Omdat ik denk dat het een goed ide is om zulke dingen eens in beeld te brengen, dat mensen een gaan beseffen wat er gebeurt en heo vreselijk het éigenlijk was.
Het is ongelovelijk veel op het nieuws geweest, door de gehele wereld, denk dat het wel genoeg in beeld geweest ispharagirlke schreef:Vuurwerk drama? Vuurwerk is gevaarlijk en mensen kiezen er zelf voor om het in te slaan.
Dit is offtopic; maar goed, het vuurwerkdrama dat in enschede gebeurde, had niets met de mensen te maken die getroffen werden. De opslagruimte die gehouden werd voor het vuurwerk, deugde niet qua voorzorgmaatregelen. Daar kunnen de mensen de er dichtbij woonden, en hun huis kwijt geraakt zijn niets aan doen.
pharagirlke schreef:Dat het ongelofelijk veel in het nieuws geweest is? Gek dat we er hier (in een buurland) nauwelijks wat van gehoord hebben. Meer dan een 'er zitten 100 paarden vast' en toen ze gered waren 'de 98 paarden zijn gered, 2 paarden dood' (weet precieze cijfers niet meer) hebben we hier niet gehoord hoorDan zou ik alsk niet paardenmens was denken; tja, fijn voor de dieren.
Rianne schreef:Het is idd leuk om mee te (mogen) werken aan een film, maar en zijn zoveel belangrijkere dingen in de wereld, en dan gaan ze juist van een paardenreddingsactie een flim maken. Ja, het is goed wat die meiden gepresteerd hebben, dat hoor je mij ook niet zeggen, maar een film maken veel geld. Ik zou zeggen stop dat geld in belangrijkere zaken, bijv. in het WNF, dan help je nog veel meer dieren. (misschien kunnen ze de opbrengst van die film wel doneren aan Brooke Hospital)
guenivere schreef:Ja een beetje raar om mezelf in de bioscoop te zien met me paard haha