Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

jessy schreef:muiszje schreef:goh, ik ken het juist omgekeerd
![]()
![]()
nrpsgek schreef:Als nou lekker iedereen zich met hun eigen bemoeid heb iedereen het al druk genoeg toch!!!!!
Die boer is gewoon een oplichter met ze paarden niet voeren lekkere pension stal vast gauw een aflopende zaak
indus schreef:Stelletje idioten!
Het zijn volwassen mensen...die zouden beter moeten weten
Mensen moeten lekker van elkaar afblijven
sronnie schreef:nrpsgek schreef:Als nou lekker iedereen zich met hun eigen bemoeid heb iedereen het al druk genoeg toch!!!!!
Die boer is gewoon een oplichter met ze paarden niet voeren lekkere pension stal vast gauw een aflopende zaak
Dus als 1 persoon nu beweert dat het paard niet gevoerd werd is dit zo?
Billy schreef:Ben benieuwd of dit een bokker is
golda1 schreef:Arme stalling??? Hwhahahaha arme paarden, de merrie van de stal eigenaar is al 2 keer haar veulen verloren, goh...... hoe zou dat kunnen
Kimberley77 schreef:Allemaal leuk een aardg, maar om nou te gaan lopen meppen?? Ik denk dat ik als eigenaar al vele malen eerder aan de bel had getrokken en mn paard daar had weggehaald als je opvalt dat het niet goed gaat met je dier...maargoed, wie ben ik..
golda1 schreef:Arme stalling??? Hwhahahaha arme paarden, de merrie van de stal eigenaar is al 2 keer haar veulen verloren, goh...... hoe zou dat kunnen

nrpsgek schreef:Ja zeker heb al meerde paarden gezien die daar op stal hebben gestaan en goed gevoed zagen ze er zeker niet uit zeg maar gewoon mager!!!!!!