Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Danielle_1 schreef:Hoorden die paardjes die voor die flats stonden bij hem?
Heb me altijd gestoord aan die staart van dat ene paard,was een grote dread.
Maar dat het zo erg was wist ik niet![]()
Ik heb notabene vrienden gehad die in dat krot van een huisje hebben gewoond,maar wist niet dat ie nog paarden hield.
Wat een schooier zeg!
luna1 schreef:deze paarden heb ik nog opgereden het waren de buren van mijn paarden om het zo te zeggen.
deze man staat hier ook bekent als een viespeuk om het zo te zeggen.
we hebben meerdere keren gebeld naar de DB deze deed hier niks aan en nu is het te laat voor 3 van de 5 verschrikkelij.
de roodbonte pony op de foto is gerard die loopt zeker ver achter in de 30.
als deze ponys waren al ouder.
hij heeft al zon 10 jaar geen manege meer als het niet langer is.
ik vind dit zo zonde van deze dieren.
ik ben welleens bij hem aan de deur geweest om te vragen hoe en wat maar je moest maken dat je wegkwam.
als ik er langs reed hoorde ik deze dierne brullen tot vorig jaar stonden ze idd in het weiland en zagen ze er zomers redelijk uit.
swinters werden ze gehouden in de oude binnenbak waar,toenertijd,ook stallen stonden echter is deze loods nooit echt afgemaakt en stonden de paarden dus ook in de volle regen en zon omdat het dak platen miste.
ik vind het fijn dat ze nu eindelijk na zoveel jaargehoolpen zijn.
maar toch ze hadden ook op tijd kunnen komen.
gr gemma
Samy schreef:Ik heb dit toevallig een paar weken geleden op de tv gezien, van de week zag ik er ook 1, had meer dan 15 paarden en waren er al paar van dood.
marietje27 schreef:Was dit ook een pensionstal? Dan zijn de klanten net zo schuldig wanneer ze daar een paard/pony stallen.
Dit is toch niet jurylid Roskam?
runningkawa schreef:wat overdrijft de krant dan?