Gelukkig heeft de politie ingegrepen, is leuk voor iemand die een vrijstaand huis heeft ver van buren en met weinland maar toch niet in een "rijtjeshuis"??
Boxen zijn inderdaad ook maar 3x3m dus aan de ruimte zal het niet gelegen hebben.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
12rebel schreef:misschien een rare vraag, maar naar welke manege zijn ze dan gebracht, want ik ken geen manege in de buurt van de vogelwijk.
Cayenne schreef:verography schreef:Ik vind het schandalig dat andere mensen hiervan last ondervinden. Er zijn wel vaker stallen te vinden tussen de huizen aangezien dat vroeger normaal was en daar hoeft niemand last van te hebben.
Maar ik geloof niet dat mensen hun huis gebruikten om als stal te dienen
Paardenmaf1 schreef:Hum, van dit bericht geen foto's, niks ervan op Teletekst... heel merkwaardig. Wel op de radio, in de krant en hier op BOKT.NL!
LiinDseyy schreef:voor de buurtbewoners lijkt het me idd niet prettig.. vooral als je zelf niets met paarden hebt..
maar voor de dieren zelf is het nog het ergst ..
Citaat:Op de plaatselijke zender wel een berichtje op teletekst en internet site (RTV WEST)
http://denhaag.rtvwest.nl/nieuwsitem/7559
Miss_Favre schreef:12rebel schreef:misschien een rare vraag, maar naar welke manege zijn ze dan gebracht, want ik ken geen manege in de buurt van de vogelwijk.
Ze staan bij ons op stal,een privé stal in Wassenaar....
Inderdaad niet echt in de buurt,kan je nagaan,dat veulentje van 6 weken heeft dus dat hele eind moeten lopen over de harde weg.....