Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:Ik zal zelf wel even weten wat ik van deze combi vindt, bokt is een openbaar forum en als ik een fries met de kin op de borst geen reclame vind voor de Grandprix (en ook niet voor het ras trouwens) voel ik me vrij om dat hier neer te zetten. Ik geloof niet dat ene Evelien hier bepaald wie wel en niet wat mag posten.
Stravero schreef:[
Het is erg moeilijk om een fries te rijden
Groetjes Evelien
[***] schreef:http://www.youtube.com/watch?v=c5sEjq69Gq4
Hoezo 1 foto? Vind je deze hengst niet opgekropt lopen? Dit is GP niveau?
En ik zeg niet dat die Peter niet liefdevol is, of het paard wel of niet goed, dat heeft er ook niks mee te maken. Vind het wel weer typerend dat het hier op bokt schijnbaar alleen normaal gevonden wordt om 'ach wat leuk' en 'o wat lief' te plaatsen.
Pletje123 schreef:Mij lijkt het meer een training, dan een proef die hij hier rijdt. Het is een clinic
Fryske schreef:Ik denk dat jij deze reactie op iedere fries zult geven.
[***] schreef:Ik ken hele mooie friezen, en er zijn steeds meer rijtypisch gefokte friezen met schwung (wat Adel ook heeft trouwens) die ik fijn vind om naar te kijken.
Ik snap het excuus niet dat het een fries is en dat ie daarom met de kin op de borst mag lopen. Dat hoeft helemaal niet.
nuka schreef:adel is toch ook de vader van bonte willem???
Rijan_ schreef:woow wat en knap paardje zeg !
supper top !![]()
casperrr schreef:Als je een paard hebt wat er iedere keer vandoor wilt gaan ga je echt niet met een lang teugeltje stappen