Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Onienke schreef:[ik ben het met Rl_PrincEss eens.
oordeel je dan over iemand die je niet kent of juist wel en onderbouw je standpunt eens, want zo lijkt het net of je maar wat roept.
Ilzas schreef:En wie zegt dat we haar niet kennen? Dat verzin je zelf!
Kanelly schreef:@ xjessix, zoals ik op de vorige pagina al zei, sommige dingen die op een stal gebeuren, blijven op een stal. En hoeven niet op het internet.
Miss_m schreef:Iedereen ziet liever zijn of haar voorbeeld/idool of wat dan ook daar staan.
Maar dat neemt niet weg dat het goed is wat zei heeft gepresteerd,
Tuurlijk mag iedereen zijn of haar mening over iemand hebben en hoef je niet altijd te zeggen waarom je iets vind..
Ik vind toch dat ze een supergoede prestatie heeft geleverd . wat overigens ook voor Gerco en Eric telt en natuurlijk ook voor de rest want ben eerlijk de meeste van ons zullen daar nooit rijden of op het podium staan !!
Mnon_Spetter schreef:Miss_m schreef:Iedereen ziet liever zijn of haar voorbeeld/idool of wat dan ook daar staan.
Maar dat neemt niet weg dat het goed is wat zei heeft gepresteerd,
Tuurlijk mag iedereen zijn of haar mening over iemand hebben en hoef je niet altijd te zeggen waarom je iets vind..
Ik vind toch dat ze een supergoede prestatie heeft geleverd . wat overigens ook voor Gerco en Eric telt en natuurlijk ook voor de rest want ben eerlijk de meeste van ons zullen daar nooit rijden of op het podium staan !!
Inderdaad helemaal mee eens!
Iedereen heeft wel iets, waar anderen niet tevreden over zijn..
En ja, 't is mijn nicht dus ik mag haar wel.Maar daarvoor moet je haar ook beter kennen denk ik...