Cheveyo schreef:Noem het maar gezeur Maiike, welkom op bokt
hee ik heet ook maike maar ik denk niet dat je het tegn mij had....

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Cheveyo schreef:Noem het maar gezeur Maiike, welkom op bokt
melchior schreef:Hoe meer reacties, hoe negatiever ze worden, misschien dat ik eroverheen lees maar kan iemand me zeggen waar staat dat de koetsier "zomaar" afgestapt is??
Zo makkelijk om te oordelen zonder dat je de ware toedracht weet, een reactie dat ze geluk hebben gehad en dat het veel erger af had kunnen lopen is op zijn plaats maar een oordeel is niet te vellen na het lezen van zo'n kort artikel!
mii_jessy schreef:Cheveyo schreef:Noem het maar gezeur Maiike, welkom op bokt
hee ik heet ook maike maar ik denk niet dat je het tegn mij had....
Cheveyo schreef:ehum, volgens mij was de koetsier van de bok af voordat de paarden schrokken.
Cayenne schreef:een kennis van mij was er bij en ze gingen naar boshuis drie om wat eten te halen er zat nog 1 man op de kar en toen schrokken ze en toen was hij eraf gesprongen dus er waren wel grooms bij
AnjaKos schreef:Cheveyo schreef:ehum, volgens mij was de koetsier van de bok af voordat de paarden schrokken.
Cayenne schreef:een kennis van mij was er bij en ze gingen naar boshuis drie om wat eten te halen er zat nog 1 man op de kar en toen schrokken ze en toen was hij eraf gesprongen dus er waren wel grooms bij
Uit dit stukje blijkt dus dat hij nog niet van de wagen was...Maar goed, het is gebeurd en voortaan weten ze wel beter lijkt mij. Jammer is alleen dat er eerst altijd iets fout moet gaan
amethyst schreef:een kennis van mij was er bij en ze gingen naar boshuis drie om wat eten te halen er zat nog 1 man op de kar en toen schrokken ze en toen was hij eraf gesprongen dus er waren wel grooms bij
AnjaKos schreef:ehum, volgens mij was de koetsier van de bok af voordat de paarden schrokken.
een kennis van mij was er bij en ze gingen naar boshuis drie om wat eten te halen er zat nog 1 man op de kar en toen schrokken ze en toen was hij eraf gesprongen dus er waren wel grooms bij
Uit dit stukje blijkt dus dat hij nog niet van de wagen was...Maar goed, het is gebeurd en voortaan weten ze wel beter lijkt mij. Jammer is alleen dat er eerst altijd iets fout moet gaan