Paarden en wagen op hol – botsing met auto

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Maikee

Re: Paarden en wagen op hol – botsing met auto

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 15:31

Cheveyo schreef:
Noem het maar gezeur Maiike, welkom op bokt Knipoog

hee ik heet ook maike maar ik denk niet dat je het tegn mij had.... Bloos

Maximrocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 18:47

melchior schreef:
Hoe meer reacties, hoe negatiever ze worden, misschien dat ik eroverheen lees maar kan iemand me zeggen waar staat dat de koetsier "zomaar" afgestapt is??
Zo makkelijk om te oordelen zonder dat je de ware toedracht weet, een reactie dat ze geluk hebben gehad en dat het veel erger af had kunnen lopen is op zijn plaats maar een oordeel is niet te vellen na het lezen van zo'n kort artikel!

ja idd !!

Furore_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 10:13

Het is hier een hele discussiehoek geworden, jeetje Knipoog
Maar ze hebben wel ontzettend geluk gehad, want een kapotte auto..
Als dat het ergste is wat je ooit gaat overkomen, dat zou ik ontzettend blij zijn Haha!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 10:22

mii_jessy schreef:
Cheveyo schreef:
Noem het maar gezeur Maiike, welkom op bokt Knipoog

hee ik heet ook maike maar ik denk niet dat je het tegn mij had.... Bloos

Ik weet geen echte namen van bokkers dus neem maar gerust aan dat ik het tegen de bokker had die ik noemde Knipoog.

Idd bergen geluk hebben ze gehad!

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 11:32

Als je als koetsier op de bok zit en je paarden schrikken dan spring je toch niet van de wagen af???? Gelukkig is er niks ernstigs gebeurd maar zo zie je maar weer...aangespannen rijden is nog niet zo makkelijk. Van je paard kun je vallen maar met een aanspanning op hol is wel het ergste wat er kan gebeuren....je karretje kan ook achter een paaltje blijven hangen en dan wordt de sitatie nog veel gevaarlijker Scheve mond

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 13:24

ehum, volgens mij was de koetsier van de bok af voordat de paarden schrokken Knipoog.

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 16:03

Cheveyo schreef:
ehum, volgens mij was de koetsier van de bok af voordat de paarden schrokken Knipoog.

Cayenne schreef:
een kennis van mij was er bij en ze gingen naar boshuis drie om wat eten te halen er zat nog 1 man op de kar en toen schrokken ze en toen was hij eraf gesprongen dus er waren wel grooms bij

Uit dit stukje blijkt dus dat hij nog niet van de wagen was...Maar goed, het is gebeurd en voortaan weten ze wel beter lijkt mij. Jammer is alleen dat er eerst altijd iets fout moet gaan Scheve mond

FamBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 16:05

Die heeft echt mazzel gehad.Gelukkig is er niks gebeurt.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 16:19

AnjaKos schreef:
Cheveyo schreef:

Cayenne schreef:
een kennis van mij was er bij en ze gingen naar boshuis drie om wat eten te halen er zat nog 1 man op de kar en toen schrokken ze en toen was hij eraf gesprongen dus er waren wel grooms bij

Uit dit stukje blijkt dus dat hij nog niet van de wagen was...Maar goed, het is gebeurd en voortaan weten ze wel beter lijkt mij. Jammer is alleen dat er eerst altijd iets fout moet gaan Scheve mond

um, de tweede quote is niet van mij hoor, verkeerd gequote geloof ik Knipoog

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 17:30

amethyst schreef:

Daarom, het zou toch zomaar kunnen he? dat ze dr wel waren...

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 18:33

Klopt Cayenne, die post is van Amethyst maar is iets fout gegaan met qouten blijkbaar...

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 18:49

AnjaKos schreef:

Volgens mij was de eigenaar afgestapt volgens het nieuwsbericht en die kennis zegt dat er nog toen 1 man opzat, dat lijkt me dan de groom. Een koetsier lijkt mij te proberen zijn span tot stilstand te brengen niet er af te springen (mits het niet te heftig wordt). Tenminste, de mijne schrikt ook wel eens maar dan spring ik niet van de kar af. Sowieso als laatste pas als ik het me zo indenk.

Anyway, de juiste toedracht tot in detail zullen we toch niet weten dus het is voor ieder maar net wat en hoe je leest.