Zondag op tv: Undercover in Nederland; 'seks met dieren'

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lauwsiej

Re: Zondag op tv: Undercover in Nederland; 'seks met dieren'

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 12:33

echt walgelijk! wat bezielt deze mensen, die zijn echt ziek Misselijk

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 12:52

De uitspraak uit het filmpje,,

ZOek je dan een paard?? Ja of een kaflje, want die zuigt ook..

OMG hoe ziek kan je zijn!!!

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 13:10

SK1973 schreef:
Ik hoop alleen dat er niet meer gekken op nieuwe ideen worden gebracht door de ziekelijke beelden! Boos!

Maar strafbaar moet het worden! Ik hoop dat Den Haag ook wakker wordt!

idd..

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 13:10

BitchyWitchy schreef:
Van mij mogen ze zo'n viezerik even goed "laten nemen" door een enorme hengst!! Kijken of ie het dan nog steeds lekker vindt.....

Dat is minstens net zo erg als wat die mensen bij dieren doen imo...

Misselijk

Loekieloek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 13:17

Walgelijk!
En inderdaad ook walgelijk dat SBS hier geld aan verdient, helemaal mee eens.

Wat beweegt de mensen om dit te doen, maar ook: wat beweegt de mensen om naar zo'n programma te willen kijken. De gedachtengang van deze mensen valt überhaupt niet te begrijpen en ik vind het alles behalve interessant om een paard (of ander dier) verkracht te zien worden door één of andere malloot.

Moet de politiek dan eerst deze walgelijke uitzending bekijken, voordat er actie kan worden ondernomen?!

FeLaRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 13:29

Bah!!Walgelijk!!!

Deze mensen moet je publiek tijdens een landelijke uitzending castreren, hup p.iemel eraf!!!
En bij de vrouwen iets dergelijks.

Achterlijke mensen!

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 13:37

Sorry hoor, hier heb ik geen woorden voor Misselijk Misselijk Misselijk Ziek Stoom uit je oren

Van mij mogen ze deze "mensen" in een lek roeibootje op een oceaan dumpen..
Bescherm de dieren tegen de beesten... bahh!

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 13:38

scheepie schreef:
Bah!!Walgelijk!!!

Deze mensen moet je publiek tijdens een landelijke uitzending castreren, hup p.iemel eraf!!!
En bij de vrouwen iets dergelijks.

Achterlijke mensen!

Een aanzienlijk deel van de dieren zal er geen problemen aan ondervinden, gezien ze vaak ook kunnen weglopen of even een trap uitdelen. Dus als je deze castreert, wat wil je dan met die pedofielen doen die het liefst een 8 jarige pakken? In een miljoen stukjes hakken?

Niet dat ik het goed praat, ik vind het net zo ziek, maar overdrijven is soms ook een vak Clown

Katoo71

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 13:39

Hier word ik dus kotsmisselijk van ! zulke mensen zijn zelf beesten, die eer behoren ze nog niet eens te krijgen, hersenloze wezens zulke figuren.

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 13:40

stukje bij jensen gezien
Echt walgelijk !
Een man zei tegen een paard " ik denk dat wij vriendjes gaan worden ! " Misselijk

lisa_pluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 13:57

Marigold schreef:
ik vind het te idioot voor woorden dat SBS zelfs hier geld aan wil verdienen, want zo simpel ligt het wel, steeds maar weer de grens opzoeken en de kijker confronteren met nog meer geest afstompende dingen..
als het een serieuse informatieve documantaire zou zijn dan was het niet op SBS geweest, maar op nederland drie bijvoorbeeld.

wat mij opvalt, is dat in de Bijbel staat dat homosexualiteit, pedofilie en bestialiteit absoluut niet mogen.
en eerst worden we net zo lang met homosexualiteit geconfronteerd tot we eraan wennen, daarna kwam pedofilie steeds vaker in de media, tot er zelfs een pedo-partij werdt op gericht..
en nu we die twee dingen gehad hebben (niet dat het tweede ooit te accepteren is, het eerste heb ik zelf geen oordeel over), maar prompt worden we steeds vaker geconfronteerd met bestialiteit..
absurd!

Dat klopt, inderdaad in de bijbel worden deze activiteiten met de dood bestraft.
Wat mijn betreft pedofielen=afschieten

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 14:00

wat mij betreft mogen ze zo'n vent ook afschieten, maar dat het volgens de bijbel niet mag, betekend niet dat het ook niet gebeurd. ik zie er geen probleem in dit soort dingen kenbaar te maken aan groot publiek.
net zoals ik het interessant vind wat zo'n ontzettende idioot beweegt om dit soort dingen met dieren uit te vreten.

Boris94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 14:00

Echt walgelijk dat mensen dat doen, kan je weer zien wie eigenlijk de beesten zijn!!!
Ik vind het juist wel goed dat dit naar buiten wordt gebracht, nu wordt er over gepraat en zullen er sneller maatregelen worden genomen dan wanneer er maar altijd gedaan wordt of er niks aan de hand is.
En sorry hoor, maar Homo zijn is wel iets anders dan seks met dieren hebben. Seks met dieren mag ook nooit normaal gevonden worden en Homo zijn gaat tussen twee mensen die wel allebij volwassen zijn en daarmee instemmen om samen seks met elkaar te hebben en toevallig zijn ze van hetzelfde geslacht.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 14:38

nee oke kijk homosexualiteit veroordeel ik persoonlijk ook niet, om de reden die je geeft idd (volwassenen)
maar het is wel zo dat het iets is wat een tijd geleden absoluut niet kon, en nu door oa de media zo vaak is laten zien dat men eraan is gaan wennen.
en nu het niet meer een schandaal is lijken ze (media) verder te gaan met eerst pedofilie en dan bestialiteit...
wat is het nut ervan, om ziets uit te zenden..
tussen weten dat het bestaat en zien dat het gebeurd vind ik wel érg veel ruimte zitten!

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 14:48

Nou ja, denk niet dat mensen aan pedofilie gaan wennen hoor, die partij is ook gefileerd door het Nederlandse volk. Beetje vreemd dat je dat met homofilie vergelijkt... Nagelbijten / Gniffelen

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 14:52

Boris94 schreef:
Echt walgelijk dat mensen dat doen, kan je weer zien wie eigenlijk de beesten zijn!!!
Ik vind het juist wel goed dat dit naar buiten wordt gebracht, nu wordt er over gepraat en zullen er sneller maatregelen worden genomen dan wanneer er maar altijd gedaan wordt of er niks aan de hand is.
En sorry hoor, maar Homo zijn is wel iets anders dan seks met dieren hebben. Seks met dieren mag ook nooit normaal gevonden worden en Homo zijn gaat tussen twee mensen die wel allebij volwassen zijn en daarmee instemmen om samen seks met elkaar te hebben en toevallig zijn ze van hetzelfde geslacht.
Afgod

Boris94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 14:54

Het moet juist naar buiten komen zodat de mensen erover gaan praten en de politiek maatregelen gaat nemen. Het is natuurlijk niet leuk om te zien en te weten, en natuurlijk zijn de onwetende mensen het gelukkigst. Maar ik wil persoonlijk wel dat er iets aangedaan gaat worden. En dat gebeurt niet als je altijd maar doet of er niks aan de hand is. Pas als mensen zien wat er gebeurt wordt er aktie ondernomen. Hier zijn meerdere voorbeelden van (iedereen praat nu over de klimaatveranderingen dat komt niet omdat de media er niks overgeschreven heeft of er niks op tv is geweest, maar juist omdat het in de media komt. Mensen gaan zich druk erover maken en daarvan gaan ze bewuster lezen en wordt er aktie ondernomen). En pedofilie zal nooit als normaal worden beschouwd, dit omdat er altijd een partij in het spel is die hier de dupe van is.

Mauve7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 14:56

Idd niet voor te stellen dat mensen uberhaupt behoefte hebben aan sex met dieren. Moet gewoon verboden worden, of het nu met een dier van een ander of met eigen dier is. Een poos geleden in dossier 2300 (rtl4) ook een docu gezien over bestialiteit in Amerika. Eigenlijk wilde ik het helemaal niet zien maar uit pure verbazing en ingehouden woede kon ik mezelf niet zover krijgen om het uit te zetten. Ik heb die nacht niet goed geslapen (werd namelijk uitgezonden tussen 23 en 24 uur)...

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 14:57

idd. Klimaatverandering is wel een groot probleem, er is wel media aandacht voor maar te weinig denk ik.

Het is walgelijk dat deze mensen, die sex met dieren hebben op de wereld rond lopen, maar idd. nu er aandacht aan geven wordt
word er miss. wel maatregelen getroffen.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 15:01

Denk dat pedofilie en bestialiteit dichter bij elkaar liggen: volgens mij heeft het gewoon met macht te maken. Het machtsgevoel dat ze niet bij een volwassen persoon kunnen ervaren. Triest hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 15:08

Wálgelijk ! In dat stukje film: ''Volgens mij gaan wij vriendjes worden..'' Misselijk Misselijk

miekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 15:08

Ik ga het zeker kijken.. Ik ben wel benieuwd waarom ze het doen..

AmonRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 15:09

Afschieten is wel heel erg overdreven, de mensen die dit doen zijn gewoon ziek. Ze moeten hulp hebben of in een inrichting opgesloten worden. Het kan ook een bekende van je zijn die zoiets doet he, denk daar ook aan!
Ik zag een keer een documentaire over een videotheek waar ze films over seks met dieren verkochten. De eigenaar van de winkel zei: ik verkoop geen seks met dieren waar het dier
"genomen" wordt, wel waar het dier het doet, want de mens kan er zelf voor kiezen. Bah! Ik kan me er niet veel bij voorstellen....
Ik vind het wel goed dat dit wordt uitgezonden. Aan de ene kant brengt het misschien mensen op een idee, maar aan de andere kant brengt het wel weer de discussie op gang en ok in Den Haag. Ik ben voor strafbaarheid van seks met dieren. Nu kan het alleen met hulpverlening afgedaan worden. Huilen

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 15:10

ik ga ook kijken, maar ik vind het wel zeer walgelijk Misselijk

Die man die het presenteerd naam even kwijt heeft wel lef vind ik!

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 15:18

daar ga ik dus echt niet naar kijken, te ziek voor woorden! kan wel janken als ik dit soort dingen op Tv zie en als het weer eens in de krant staat! ze zouden die mensen op moeten hangen, ik vind dit net zo erg als kinderverkrachting! een beetje een weerloos iets te grazen nemen... als ik dat ooit zou zien zou ik zeker niet twijfelen om eigenhandig zijn of haar geslachts delen eraf te halen en aan de hoogste boom op te hangen!

ik WIL die mensen niet eens snappen....!

wel top dat dit onderwerp eindelijk een keer opengesteld wordt aan publiciteit, misschien wordt er dan eindelijk ook iets aan gedaan...