Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
SK1973 schreef:Ik hoop alleen dat er niet meer gekken op nieuwe ideen worden gebracht door de ziekelijke beelden!![]()
Maar strafbaar moet het worden! Ik hoop dat Den Haag ook wakker wordt!
BitchyWitchy schreef:Van mij mogen ze zo'n viezerik even goed "laten nemen" door een enorme hengst!! Kijken of ie het dan nog steeds lekker vindt.....
scheepie schreef:Bah!!Walgelijk!!!
Deze mensen moet je publiek tijdens een landelijke uitzending castreren, hup p.iemel eraf!!!
En bij de vrouwen iets dergelijks.
Achterlijke mensen!
Marigold schreef:ik vind het te idioot voor woorden dat SBS zelfs hier geld aan wil verdienen, want zo simpel ligt het wel, steeds maar weer de grens opzoeken en de kijker confronteren met nog meer geest afstompende dingen..
als het een serieuse informatieve documantaire zou zijn dan was het niet op SBS geweest, maar op nederland drie bijvoorbeeld.
wat mij opvalt, is dat in de Bijbel staat dat homosexualiteit, pedofilie en bestialiteit absoluut niet mogen.
en eerst worden we net zo lang met homosexualiteit geconfronteerd tot we eraan wennen, daarna kwam pedofilie steeds vaker in de media, tot er zelfs een pedo-partij werdt op gericht..
en nu we die twee dingen gehad hebben (niet dat het tweede ooit te accepteren is, het eerste heb ik zelf geen oordeel over), maar prompt worden we steeds vaker geconfronteerd met bestialiteit..
absurd!
Boris94 schreef:Echt walgelijk dat mensen dat doen, kan je weer zien wie eigenlijk de beesten zijn!!!
Ik vind het juist wel goed dat dit naar buiten wordt gebracht, nu wordt er over gepraat en zullen er sneller maatregelen worden genomen dan wanneer er maar altijd gedaan wordt of er niks aan de hand is.
En sorry hoor, maar Homo zijn is wel iets anders dan seks met dieren hebben. Seks met dieren mag ook nooit normaal gevonden worden en Homo zijn gaat tussen twee mensen die wel allebij volwassen zijn en daarmee instemmen om samen seks met elkaar te hebben en toevallig zijn ze van hetzelfde geslacht.