Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Barbara_m schreef:Het was al langer bekend dat de kur waarmee Anky de OS won de laatste kur was die het duo S&K voor haar componeerden.
Wibi zal het wel druk krijgen met al die paardenkuren.
Wel een bevestiging voor Imke, ze heeft ook gewoon echt een super kur!!!
Sjoert schreef:Misschien wordt het wel een kur voor Painted Black en niet Salinero?
Of Anky was niet tevreden over de kur van C en V? Ik noem maar wat opties. Geen idee.
Sjoert schreef:jiehaaa schreef:(Sjoert, een beetje humor op zijn tijd zorgt voor gezelligheid!)
Als je het onder je eigen naam doet, wel ja.
imke schreef:Ooooh, namen als: Wuis, Jiehaaa, Krackertje zijn dus de echte namen? Dan ben ik toch blij met de naam Imke.
ik denk dat Anky wel weer met iets heel aparts komt, ik ben minder te spreken over de kur van Edward Gal.
imke schreef:Wat vind jij van de kur van Edward Gal?
krackertje schreef:Sjoert schreef:Misschien wordt het wel een kur voor Painted Black en niet Salinero?
Of Anky was niet tevreden over de kur van C en V? Ik noem maar wat opties. Geen idee.
Hoezo voor Paintec Black??
Mijn inziens is haar sterkste troef Salinero en daar mag dan een flink bedrag tegenaan gegooid worden.
zipje71 schreef:Vind de oude kür van Lingh nog steeds geweldig!! Vind nieuwe trance-kür niet zo. In die oude werd spanning in de muziek lekker opgebouwd en dan lekker knallen in de uitgestrekte draf. Ook die Indianenmuziek vind ik erg mooi.
erleyne schreef:Voor zijn vriendin Anky? Zijn die zo dik dan, hij weet het wel te vinden onder de ruiters dan! Ik vraag me af hoe deze kur wordt!
Love_Sophie schreef:-
Maar ik dacht dat Anky al eerder met een nieuwe kür bezig was? Die zou komende WEG toch te zien zijn? Althans, dat begreep ik van haar website......