Lynne Maas: op weg naar de top!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

RoughRebel

Re: Lynne Maas: op weg naar de top!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 11:14

Mijn complimenten Shanna! Erg leuk stukje om te lezen!
En voor Lynne, heel veel succes nog op je weg naar de top! Iets zegt me dat dat je ook nog gaat lukken. Prachtige paarden heb je!

Lynne81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 12:41

Melissa24 schreef:
@Shanna: Top meid! Echt heel mooi stuk!! (lijkt of het zo uit Paard & Sport ea komt)
Je hebt zeker talent hiervoor!! Haha!

@Lynne: Je bent mijn Toppertje!! (maar dat wist je al) Bloos
Ga zo door!!! We verwachten veel van je en weten dat je het kunt!!
May all your dreams come true.

Dikke kus en knuf Melissa
P.S. wanneer kom je theeleuten?? ha ha ha Haha! Haha!

HAHA Hey Melis!! Kom echt snel theeleuten!!! Haha! Bel je! Kusje

Melissa24

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 12:45

Lynne81 schreef:
Melissa24 schreef:
@Shanna: Top meid! Echt heel mooi stuk!! (lijkt of het zo uit Paard & Sport ea komt)
Je hebt zeker talent hiervoor!! Haha!

@Lynne: Je bent mijn Toppertje!! (maar dat wist je al) Bloos
Ga zo door!!! We verwachten veel van je en weten dat je het kunt!!
May all your dreams come true.

Dikke kus en knuf Melissa
P.S. wanneer kom je theeleuten?? ha ha ha Haha! Haha!

HAHA Hey Melis!! Kom echt snel theeleuten!!! Haha! Bel je! Kusje

Weet ik weifie!!!
Weet dat je het redelijk druk hebt, dus komt wel als je tijd hebt!!
OK dan! XXX

Lynne81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 12:46

Vind het trouwens super dat zoveel mensen positief reageren!! Echt Leuk! Knipoog

Melissa24

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 13:04

Ja leuk he!! Vind het niet zo raar. Jij??
Met beide paarden rij je (altijd) in the picture, niet omdat ze allebei 2 kanjers zijn maar omdat je ze op zo'n manier rijd dat het voor de "kijkers" een prettig,constant en mooi beeld is om naar te kijken.
Je moet er hard voor werken maar het resultaat is telkens weer verbluffend!! Go jij! Go jij!
Wanneer ga je weer met Uranium weg?
Toedeloe

JustMe1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 22:04

Heel goed geschreven Shanna! En wat twee onzettend prachtige paarden heeft Lynne toch... Daar gaan we nog veel van horen!

Wat grappig trouwens, ik wist helemaal niet dat Floreth's Miracle van haar is! Ik ken Britt Duyndam en die startte toen de tijd ook met hem. En tegen zijn huidige amazone Jennifer Thijsse heb ik een aantal keren gereden Lachen

Lynne81

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 22:43

Fabienne_S schreef:
Heel goed geschreven Shanna! En wat twee onzettend prachtige paarden heeft Lynne toch... Daar gaan we nog veel van horen!

Wat grappig trouwens, ik wist helemaal niet dat Floreth's Miracle van haar is! Ik ken Britt Duyndam en die startte toen de tijd ook met hem. En tegen zijn huidige amazone Jennifer Thijsse heb ik een aantal keren gereden Lachen

Dank je!!
JA, Floortje is mijn pony! haha Heb hem zelf zadelmak gemaakt en opgeleid. Op mijn 18e ben ik gestopt bij de ponies en wilde ik hem voor geen goud verkopen! Kirsten Duyndam is hem daarna gaan rijden en toen zij 18 werd is Brit (haar zusje) hem gaan rijden tot haar 17e. Ik vond het zielig op Floor volledig met pensioen te laten gaan omdat hij het zo leuk vind om op wedstrijden te gaan. Nu loopt Floor met Jennifer in het M2 en krijgt wel wat last van ouderdom.. Hij word wat stijfjes en ja wat wil je als je je hele leven Z2 heb gelopen. Hij is al 3x Z2 geweest en de 4e keer zit eraan te komen. Jen start niet zo vaak. Ik laat haar nu nog een keer Z rijden voor haar ervaring en dan mag hij de rest van zijn leven lekker in het land lopen. (hij loopt nu al niet meer op volle toeren) Het is een pony van goud en zijn karakter lijkt erg veel op dat van Salo, vandaar dat ik gelijk verliefd op Salo was geworden toen ik hem voor het eerst zag! Haha!

JustMe1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 10:41

Ja klopt, hij lijkt wel op Salo in het klein. Ook zwart, heel gespierd (vooral die nek! ) en hij is echt heel mooi. En hij kan echt alles he, wissels springt hij met gemak, galop appuyementen etc. Tenminste, als Britt dat met hem deed zag het er heel soepeltjes uit Knipoog
Heerlijk voor Jennifer, zo'n evaren pony Lachen Rijdt ze wel mee met de kringkampioenschappen? Dan zal ik haar daar wel zien namelijk, vriendin van mij start ook in het M2.