Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
ulestro schreef:ptiteblue schreef:heum, fortuin z heeft geen silicone in zijn nek! het is gewoon heel vettig en heel dik!
ik ben er ook naartoe geweest, geld niet waard. als je niets van paarden kent, dan is het wel goed, maar als je een beetje van dressuur iets weet...
het beste is eigenlijk die acrobaten, eigenlijk alles wat niet met paarden is!
ik weet niet percies wat er is ingespoten, maar het is zeker iets
heb hier even een link waar hij opstaat met z'n gewone nek http://home.scarlet.be/~tpm29963/Spruytmp/FortuinZ/n/6_11_foto.htm
en plots had hij een kanjer van een nek, verdacht niet?
ulestro schreef:Jennifer23 schreef:Ik ga der ook heen?!![]()
Ik heb van me schoonvader het als cadeau gehad!![]()
Vip Kaarten met champange! Heb er nu al zin in
die kaarten hadden wij ook
was slechte champagne, je krijgt 1 glas voor de show, hij staat al op voorhand uitgeschonkenn, wat voor champagne dus niet mag
als je je glas wilt meenemen op de tirbune moet je het in een plastieken bekertje doen
ik klink mss wat verwend, maar voor dat geld mag het inorde zijn
Ronnie25 schreef:k ga dr half mei heen, k ben benieuwd
Ulony schreef:mijn hemel!! wat heeft het voor nut om te gaan discusseren over kankergezwellen enz enz, zolang jij geen dierenarts bent die die paarden onderzocht heeft vind ik niet dat je het recht hebt om de hele show af te kraken! er staat bij ons op stal ook een paard die onder de bulten zit van ver af lijken het ook gezwellen, maar in werkelijkheid zijn het gewoon wratten! komt ook vaker voor bij paarden, en hoe weet jij nou of dat beest er last van heeft, er zijn een hoop paarden die mankementen hebben en er geen last van hebben. En over dat het geen gran prix paarden zijn, waar slaat dat nou weer op!!! ik ken verschillende gran prix ruiters die onmenselijk tegenover hun paarden zijn, maar blijkbaar is jou mening dat zodra je gran prix loopt je dat op een normale manier bereikt heb?? ik vind niet dat je zo'n soort show kan vergelijken met gran prix paarden/ruiters! laat ons lekker genieten van de voorpret dat we erheen gaan, en laat anderen lekker genieten van het feit dat ze het geweldig vonden! er zijn altijd mensen die het niet leuk/mooi vonden maar zoals het gezegde luid, er is nog nooit een kok gevonden, die kan koken naar alle monden. En het is altijd makkelijker kritiek te leveren vanaf de zijlijn! want ik neem aan dat geen van de mensen die hier zoveel kritiek leveren ooit zelf mee gewerkt hebben aan zo'n inmens grote show... En ik neem ook aan dat de mensen hier die kritiek leveren niet weten wat het verleden van die paardjes is, en niet weten wat de dierenarts over ze zegt.! het is makkelijk om af te zeiken wat je zelf niet kent
Ulony schreef:@ Jennifer23 : ja je hebt gelijk!! maar toch vind het gewoon vervelend!
Ulony schreef:mijn hemel!! wat heeft het voor nut om te gaan discusseren over kankergezwellen enz enz, zolang jij geen dierenarts bent die die paarden onderzocht heeft vind ik niet dat je het recht hebt om de hele show af te kraken! er staat bij ons op stal ook een paard die onder de bulten zit van ver af lijken het ook gezwellen, maar in werkelijkheid zijn het gewoon wratten! komt ook vaker voor bij paarden, en hoe weet jij nou of dat beest er last van heeft, er zijn een hoop paarden die mankementen hebben en er geen last van hebben. En over dat het geen gran prix paarden zijn, waar slaat dat nou weer op!!! ik ken verschillende gran prix ruiters die onmenselijk tegenover hun paarden zijn, maar blijkbaar is jou mening dat zodra je gran prix loopt je dat op een normale manier bereikt heb?? ik vind niet dat je zo'n soort show kan vergelijken met gran prix paarden/ruiters! laat ons lekker genieten van de voorpret dat we erheen gaan, en laat anderen lekker genieten van het feit dat ze het geweldig vonden! er zijn altijd mensen die het niet leuk/mooi vonden maar zoals het gezegde luid, er is nog nooit een kok gevonden, die kan koken naar alle monden. En het is altijd makkelijker kritiek te leveren vanaf de zijlijn! want ik neem aan dat geen van de mensen die hier zoveel kritiek leveren ooit zelf mee gewerkt hebben aan zo'n inmens grote show... En ik neem ook aan dat de mensen hier die kritiek leveren niet weten wat het verleden van die paardjes is, en niet weten wat de dierenarts over ze zegt.! het is makkelijk om af te zeiken wat je zelf niet kent
nikkiej_86 schreef:Ja snap wat je bedoeld.
Maar een dek hensgt een fries was dat ( of hij nou goed gekeurd is of niet weet ik zo niet).
Maar het was Sierk,mischien dat mensen hem hier kenne.
Had een klapnek,en die lijkt wel erg veel op dat.
Is niks ergs zo goed ik weet, lijkt alleen een beetje raar
Milly_ schreef:nikkiej_86 schreef:Ja snap wat je bedoeld.
Maar een dek hensgt een fries was dat ( of hij nou goed gekeurd is of niet weet ik zo niet).
Maar het was Sierk,mischien dat mensen hem hier kenne.
Had een klapnek,en die lijkt wel erg veel op dat.
Is niks ergs zo goed ik weet, lijkt alleen een beetje raar
bij friezen komt het idd ook vaak voor (ken er zelf ook één) Die kreeg het ook pas op iets latere leeftijd...