Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mencis schreef:Is er een keer een 12 jarige jongentje wat zich volwassen gedraagt en vraagt of de poep kan worden opgeruimd, omdat het een kinderspeelplaats is. Krijg je zo'n onvolwassen reactie terug..
Merilyn schreef:Misschien heeft dat jochie zich helemaal niet volwassen gedragen en verdraait hij het verhaalik noem maar een voorbeeld. Er zijn er genoeg die dat doen. We zien maar 1 kant van het verhaal hier.
Merilyn schreef:Zeker gezien het gedrag van de jeugd van tegenwoordig verwacht ik dat er een totaal andere draai aan dit verhaal zou kunnen zitten.
Qimm schreef:ik heb wel eens vervelende jongetjes achtervolgd, maar die gooiden natte kranten naar ons, en na een waarschuwing gingen ze gewoon door. Nja
Maar dit is wel heel erg.
Wirobelgje schreef:het feit dat de amazone haar paard als wapen heeft gebruikt is niet te tolereren ongeacht iemand onbeleefd is geweest,daar dient ze serieus op aangesproken te worden.
marin16 schreef:ze had ook niet over een speelplek heen moeten gaan. Ik rijd ook vaak door woonwijken heen (wij hebben niet echt buitenrijmogelijkheden) en heb gewoon geluk dat mijn verzorgpony buiten (bijna) nooit poept.
Maar ik rijd ook vaak langs 3 grote scholen, deze kinderen die er op zitten vinden het vaak leuk om opmerkingen te maken. Meestal zeg ik wat terug en zijn ze vaak stil.
Van de week zei zo'n kind, hij heeft echt een grote P*emel. Haha ik lachen, want heb gewoon een merrie. Ik een stukje naar die jongen gereden, ik zei: Kijk nog eens goed, want volgens mij heeft ie die niet. Gelijk stil en ik netjes door gereden
Wirobelgje schreef:weet niet hoe het bij jullie in nederland zit maar bij ons in belgie is het volgens mij zelfs niet verplicht om het op te ruimen.
verplichting staat hier los van morele plicht. dan mogen nog zoveel mensen opmerkingen maken als het niet wettelijk verplicht dan hoef je het niet te doen.
er zijn idd veel te veel degoutante mensen die denken dat paarden die op straat en dus in het verkeer komen dat die 100% bomproof zijn. ze begrijpen niet dat dat helemaal niet het geval is. Zelfs de oudste rot in het wandelen kan van een stommiteit schrikken en dan heb je last. Die mensen denken gewoon niet na, maar om ze even te gaan straffen en eropaf rijden??? te gek voor woorden.
@delerium: daar heb je een punt. we hebben de beide partijen niet gehoord en kennen zoals bijna altijd niet het hele verhaal.
milou123 schreef:Kitty84 schreef:Dat is echt belachelijk...wie weet wat t ventje er aan over had kunnen houden, een paardenhoef is nou niet echt zacht ofzo (weten wij allen uit ervaring). Dat je hier al boos om wordt....idd als je in een woonwijk rijdt en je paard poept, heb dan het fatsoen het weg te schoppen in de goot. Daar is niets raars aan...dat is gewoon goed fatsoen.
Mja..ik hoop dat ze gevonden wordt en aangesproken op haar gedrag.Van mij mag ze er nog een flinke boete bij krijgen! Dit is gewoon té gek voor woorden..
randalinpony schreef:Volgens mij ging het om een ponymeisje van 12 tot 18, typisch iets wat je nog wel op speeltuinen kunt aantreffen.
Merilyn schreef:mencis schreef:Is er een keer een 12 jarige jongentje wat zich volwassen gedraagt en vraagt of de poep kan worden opgeruimd, omdat het een kinderspeelplaats is. Krijg je zo'n onvolwassen reactie terug..
Misschien heeft dat jochie zich helemaal niet volwassen gedragen en verdraait hij het verhaalik noem maar een voorbeeld. Er zijn er genoeg die dat doen. We zien maar 1 kant van het verhaal hier.