Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lisette1987 schreef:een meisje uit mijn klas van school heeft die pony's ontdekt, toen ze haar paard liet inslapen hoorde ze op dat terrijn kabaal in een stal en toen trof ze 1 dode pony aan en verder al die magere en uitgedroogde pony's en veulens, het komt ook half mei op tv bij dierenbescherming een nieuw programma ofzow..
Albert schreef:Lisette1987 schreef:een meisje uit mijn klas van school heeft die pony's ontdekt, toen ze haar paard liet inslapen hoorde ze op dat terrijn kabaal in een stal en toen trof ze 1 dode pony aan en verder al die magere en uitgedroogde pony's en veulens, het komt ook half mei op tv bij dierenbescherming een nieuw programma ofzow..
Dat lieg je...
Het betreffende "meisje" is al dik in de 30 en zit zeker niet bij jou in de klas!
Kimberley77 schreef:ho homss heeft dat grietje die pony's ook wel 'ontekt' he alleen niets ermee gedaan om melding van te maken, of mss zijn er wel meerdere meldingen binnengekomen bij de AID/LID, ze gaan je echt niet vertellen wie er nog meer gebeld heeft he, of wie er eerste was die het gezien heeft
Albert schreef:Kimberley77 schreef:ho homss heeft dat grietje die pony's ook wel 'ontekt' he alleen niets ermee gedaan om melding van te maken, of mss zijn er wel meerdere meldingen binnengekomen bij de AID/LID, ze gaan je echt niet vertellen wie er nog meer gebeld heeft he, of wie er eerste was die het gezien heeft
Zou we heel toevallig zijn als er nog een "meisje" tegenover woont van wie het paard die dag is ingeslapen en die daar in de stal ging kijken omdat ze de boel niet vertrouwde....
kaatje77 schreef:@dreumesje.
Ben je er echt al een jaar mee bezig?
Gewoon ongeloofwaardig de dierenbescherming. Word tijd dat ze eens iets sneller in de benen komen.
Bij de buurman staan 3 shetlanders en hun hoeven beginnen aardig lang te worden. Mag van mijn ouders er niks van zeggen, maar elke keer als ik erlangs rijd met de auto minder ik vaart en kijk of de hoefsmid al langsgekomen is, dus niet.
Ben van plan om het via de db te doen, maar als ik jouw verhaal lees ban ik bang dat ze dan alledrie ondertussen al hoefbevangen zijn!
Trouwens heel veel sterkte met het verlies van Lars, weet hoeveel pijn het doet als je afscheid moet nemen van je maatje!
Kimberley77 schreef:haha, weer zo'n leuke verzorgster dat diegene het haar paard noemt. Dreumesje, veel sterkte met het verlies, sorry voor oftopic gaan..
.
veraA schreef:Ik weet het wel maar ik weet ook dat de eigenaren er liever niet over praten en dat ze eigenlijk ook niet willen dat hun naam overal staat, dus i'm sorry
veraA schreef:Ik weet het wel maar ik weet ook dat de eigenaren er liever niet over praten en dat ze eigenlijk ook niet willen dat hun naam overal staat, dus i'm sorry
cavaletti schreef:veraA schreef:Ik weet het wel maar ik weet ook dat de eigenaren er liever niet over praten en dat ze eigenlijk ook niet willen dat hun naam overal staat, dus i'm sorry
En jij neemt zulke mensen in bescherming???????????? erg vreemd,