Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Er zijn zóveel talentjes die de kans niet krijgen om door te breken omdat ze er de middelen niet voor hebben. Ja, als je eenmaal het circuit in bent, gaat het allemaal snel. Enkel jammer dat je daarvoor (lees: vééééééééééééééééééél) geld moet hebben. 
wel zo handig als je eerst mensen leert kennen voordat je over ze oordeelt! celintjuh schreef:Wat moet ik voor je doen?

en ik ben 10 jaar te oud hiervoo. Het gaat er nu juist om dat er geen talenten worden gescout maar ruiters die zich al behoorlijk hebben bewezen door de kansen die ze al hebben gekregen. De meeste ruiters in het RTT hebben rijke ouders/ouders die al in de paarden zitten/sponsoren achter zich staan.
Lezen is ook een kunst, maar dat leer je nog wel. liliputter schreef:wel zo handig als je eerst mensen leert kennen voordat je over ze oordeelt!
Jiska schreef:laatst las ik in een artikel dat vincent voorn geweigerd had voor het talentenplan. hij vond dat hij ook zonder het plan het kon redden, dat het geld beter aan een nieuw talent kan worden besteed.
ik vind eigenlijk dat je maar twee jaar in het team mag zitten, daarna moet er weer kans zijn voor nieuwe talenten. dan krijg je ook niet elk jaar bijna hetzelfde team (met vb wéér vd vleuten jr...)

celintjuh schreef:Ik snap jullie punt wel, maaaaaarrr...... demensen die in de top willen rijden zullen toch sponsoreing moeten heben. Denk je dat de rabobank of een andere sponsor tonnen in 'vreemde mensen' gaat steken?
Dan hebben de sponsors en nog niets aan....

Ik weet gelukkig wel beter. Ik zit zelf al helemaaaal niet te wachten op dat RTT, heb het prima naar mn zin in de achtertuin en zonder wedstrijden. Gelukkig maar. Ik zou niet willen weten hoe ik me zou voelen als ik WEL 15 jaar was geweest en ambities had.... net zoals zovelen die veel talent hebben, maar helaas geen miljonairs als ouders... voor dit soort mensen vind ik het sneu namelijk, voor mezelf interesseert het mij geen bal.
Gelukkig maar 
echt niet! Lowara schreef:Kijk Odie, en dat is precies waarom het rabobank plan niet klopt op dit moment.
Natuurlijk weet ik niet hoe je prestaties zijn en talent, maar als dat allemaal goed zit, dan vind ik dat ze mits je potentie hebt om hoger te komen, hun geld liever aan zo iemand als jij moeten besteden dan aan een Piet jr of ander neefje/nichtje/kind van een bekende ruiter die toch al 5 Grand prix paarden rijdt en dit zonder het plan ook wel kan redden met middelen van thuis.

)
) die ze toch wel krijgen. Voor een getalenteerde landelijke ruiter, die net wat naam kan maken door zo'n bedragje, misschien wat meer mogelijkheden krijgt zich op grote wedstrijden in de kijker te rijden, wellicht op die manier bij een goede stal terecht kan komen...zulke mensen zouden beter kunnen worden opgenomen in zo'n plan.

amondi schreef:nee, talenten gaan door naar een talentendag( kosten zelf betalen) en dan blijken daar de gevestigde namen te worden uitgekozen, aangevuld met een paar trainingen, voor een paar geluksvogels, bij een subtopper! Vervoerskosten e.d natuurlijk weer zelf te dragen. Daarna: doodse stilte!
En de kinderen van.... die krijgen een foto op de KNHS site! En de rest!
celintjuh schreef:Achja, mensen...succes met het eens zijn met elkaar en suces in de paardensport..