Zadeldiefstal bij manege en pensionstal in Enschede

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

YvonneAa

Re: Zadeldiefstal bij manege en pensionstal in Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 09:11

De horstlinde in Enschede is in de nacht van zondag op maandag ook te pakken genomen. 35 zadels kwijt met een totaal bedrag van ruim 50.000 euro. Ik sta heel dicht in de buurt daar, dus mijn zadels gaan ook beter achter slot en grendel!

Monday

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 13:46

Boos! Ik las het net op een ander forum. Het is de manege waar ik heb leren rijden, echt vreselijk voor hun. Overigens heb ik nog mijn goeie vzh-zadel te koop, ik ga maar eens bellen of ik hem aan hun kan doneren. Lachen

CARLIJN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 15:57

oh oohw.. dat word me een beetje te dichtbij

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 18:11

YvonneAa schreef:
De [***] in [***] is in de nacht van zondag op maandag ook te pakken genomen. 35 zadels kwijt met een totaal bedrag van ruim 50.000 euro. Ik sta heel dicht in de buurt daar, dus mijn zadels gaan ook beter achter slot en grendel!

Kan je gerust stellen hoor, waren er ca. 15.

Maar toch ja...

Monday

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 21:56

Nouks schreef:
YvonneAa schreef:
De horstlinde in Enschede is in de nacht van zondag op maandag ook te pakken genomen. 35 zadels kwijt met een totaal bedrag van ruim 50.000 euro. Ik sta heel dicht in de buurt daar, dus mijn zadels gaan ook beter achter slot en grendel!

Kan je gerust stellen hoor, waren er ca. 15.

Maar toch ja...

Alleen de zadels van pensiongasten of ook van de manegepaarden? Ik kan me voorstellen dat ze in het laatste geval echt een mega probleem hebben.

kuzzie_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 22:02

Naar mijn weten is er 1 manegezadel gestolen, en een stuk of 15 zadels van pensionklanten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 22:30

1 manegezadel inderdaad. Er zijn zeg maar twee grote gebouwen plus wat bijgebouwen, uit het ene grote gebouw (allemaal pensionpaarden plus één manegepaard wat daar staat) zijn 13 zadels gestolen, uit het andere hadden ze bij een gedeelte de sjabrakjes er al onderuit gehaald en de kasten van de pensionklanten die daar stonden al opengebroken, maar we hebben het idee dat ze daar gestoord zijn door iets, aangezien ze één hoek "klaar hadden" met sjabrakjes en maar één pensionzadel en één manegezadel daar vandaan hebben gehaald...

Monday

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 09:56

@ Nouks: sta / rij jij op de Horstlinde? Ik heb daar vroeger - voor ik naar de andere kant van het land verhuisde - altijd gereden. Lachen

YvonneAa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 11:18

Nouks, zijn er maar 15? Ik las in de krant 35 maar dat zal dan wel weer niet kloppen. Ik rij er op vrijdag met de eigenpaarden (VDL) mee en ik weet dat Janneke haar zadel en hoofdstel kwijt is. Michelle is daarentegen niets kwijt gelukkig. Weet jij of er verder nog mensen uit mijn groep zadels kwijt zijn?

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 11:24

jeetje, de Horstlinde ook al?
die lui gaan echt systematisch te werk zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 12:18

YvonneAa schreef:
[***], zijn er maar 15? Ik las in de krant 35 maar dat zal dan wel weer niet kloppen. Ik rij er op vrijdag met de eigenpaarden (VDL) mee en ik weet dat Janneke haar zadel en hoofdstel kwijt is. Michelle is daarentegen niets kwijt gelukkig. Weet jij of er verder nog mensen uit mijn groep zadels kwijt zijn?

Ik zit zélf bij jou in de groep Clown

Emma niet, die heeft mazzel gehad, heeft een vrij duur zadel en had het zelfde hoofdstel als Janneke (alleen dan nieuwer zeg). Ik heb ook alles nog. Charlaine staat niet meer op de manege, Anniek (of hoe je het maar schrijven mag, die zit nu ook bij ons in de les) is niets kwijt, Jacq ook niet geloof ik.

YvonneAa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 17:49

Aaah hahaha Anouk, dit is de grootste blunder die ik gemaakt heb hier op Bokt Tong uitsteken Ik had echt geen idee dat jij dat was! Maar in je profiel herken ik je moeder wel ja haha, foutje Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 19:02

Haha geeft niet hoor Haha!

Om even terug te komen op die 35 zadels: volgens mij was dat het totaal van Twentse Veld, die pensionstal daar vlakbij en de [***].