Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HandtasJe schreef:Cassidy schreef:Hersenbeschadiging door zuurstofgebrek is ook niet niks...als het jochie daardoor de rest van zijn leven kasplantje blijft weet ik niet of de ouders daar zo blij mee zijn. Zelf zal hij er dan weinig van meekrijgen....
Ja dat is ook wel weer waar.
Maar als ie straks weer gewoon (zonder iets er aan overgehouden heeft) door kan leven.
Dan is het wel beter dat ie het zoiezo heeft overleeft.Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel
superpony schreef:Polly2, we speculeren helemaal niet, het verslag zegt echt genoeg over de ernst!
Ik heb wel een kind. Hij is bijna 10 en gaat al zijn hele leven mee. En je hebt gewoon te zorgen dat er niks geneurt, want er zijn gevaren op een stal. daar ben je als ouder ten alle tijden verantwoordelijk voor.
Nu is het jongetje heel zielig en god weet hoe eraan toe. Maar zijn de mensen te laat. Maar stel dat er iets met een paard was gebeurt door een kind, was het hek ook van de dam geweest.
Ik heb bij voetbal meerdere jaren gewerkt met erg veel kinderen en als jouw kind een beetje moeite heeft met zijn gedrag dan moet je helemaal alert zijn.
We weten niet waarom ie daar was en hoe hij daar kwam. in principe kan je er niet bij. Nog niet te spreken van het stroom dat erop staat meestal. En al is het open geweest, dan nog mag het niet. En blijft een ouder verantwoordelijk.
Cassidy schreef:Hoeft ook niet, maar er kan wel een zodanig hek om de motor heen dat het moeilijk is voor een iemand (een zevenjarige of ouder) om erbij te kunnen.