kleinste paard ter wereld

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Love__Anouk

Re: kleinste paard ter wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 19:38

Überschattig beestje. Wel jammer dat ze er zo'n attractie van maken, maar ze ziet er gelukkig uit.

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 19:40

Leuk beestje. Ze is neit zielig, dingen zijn nogal snel zielig volgens veel mensen, maar er is toch niks met r aan de hand? Ze is dolgelukkig. Inderdaad, ze is een attractie, maar wie wil nou niet zo;n leuk paardje zien Tong uitsteken

Strepsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 19:40

Oooh, wat ziet dat paardje er doorgefokt uit zeg Huilen
GEwoon zielig, hoop maar dat het beestje gezond is en een normaal leven tegemoed gaat.....
want dan zul je zien dat deze beroemd is en gaan ze er ineens allemaal dinge mee doen die niet bij een paardje horen........

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 19:48

Strepsel schreef:
Oooh, wat ziet dat paardje er doorgefokt uit zeg |(
GEwoon zielig, hoop maar dat het beestje gezond is en een normaal leven tegemoed gaat.....
want dan zul je zien dat deze beroemd is en gaan ze er ineens allemaal dinge mee doen die niet bij een paardje horen........

Frusty Gestoord Lips are sealed Ze is er niet op gefokt! Leer lezen zeg. Nerd

Dniesjj117: Dieren zijn imo geen atracie. Ook geen minipaardje. (Maar wellicht zou ik er ook niet van kunnen blijven Ja)

Strepsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 19:50

Soet schreef:
Strepsel schreef:

Frusty Gestoord Lips are sealed Ze is er niet op gefokt! Leer lezen zeg.quote]

Bedankt!!!!!!!!!!! Boos!

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 19:51

Soet schreef:
Strepsel schreef:

Frusty Gestoord Lips are sealed Ze is er niet op gefokt! Leer lezen zeg. Nerd

Dniesjj117: Dieren zijn imo geen atracie. Ook geen minipaardje. (Maar wellicht zou ik er ook niet van kunnen blijven Ja)

Helemaal met je eens, maar zoals je zelf al aangeeft, geef toe dat je hem graag ok zou zien Tong uitsteken

Nansje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 19:57

Zielig??
en iedereen dan met hun dressuur paarden elke week opwedstrijd en bla bla bla gedoe met die beesten in de trailer enzo, Dat kan wel en is niet zielig??, dan is dit et ook niet!!? elke dag in de binnenbak rondjes rijden bla bla.
vaak vinden paarden et leuk in de picture te staan en het oogt naar mijn inzien gezond, dat het dan wat misvormd lijkt, agh, het diertje is iig geliefd. ook lijkt et me ondeugend, zielige dieren doen niet zo ondeugend.
Zo lelijk is het niet, vind et wel grappig, en heeft der charmes.
mijn mening, niet zielig en wel grappig, wat een geluk voor het diertje dat ze overleefd, ze had ook dood kunnen zijn bij de geboorte, der iemand daar boven dol op haar!

groetjes

Nansje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 19:58

Nee ik bedoel et harde een beetje tegen de mensen die et zielig vinden dat ze een atractie is he Knipoog gelukkig zien de meesten wel het goede in Knipoog

sorry
xxx

deesi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 15:35

paardjes is inderdaad een dwerg, heb ze wel vaker gezien en heb zelf een dwergfriesje gehad, alleen is hij overleden toen hij 7 maanden oud was, in hedel op de paardenmarkt gekocht, eigenlijk uit medelijden mensen stonden hem zelfs in de maling te nemen, walgelijk gewoon, helaas heb ik hem maar 3 maanden gehad
het is gewoon een foutje van de natuur om het even grof te zeggen en heeft niets met door fokken te maken
wel vind ik dat ieder recht mag hebben op zijn of haar mening en als je daar niet mee eens bent dan kan je beter niet reageren dan kan je ook geen weerwoord krijgen
lieve willem dwergje of niet je was het mooiste paardje wat ik ooit heb gehad, rust zacht lieverd, hou van je Verdrietig Verdrietig Verdrietig

Topoverkonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 19:38

Dat rondtrekken doet mij denken aan vele jaren geleden, toen mensdwergjes ook getoond werden als kermisattractie.
'hij ziet er gelukkig uit' -> hoe zie je dat? (wat is 'geluk' bij een paard?)
Wat niet betekent dat ik er helemaal tegen ben dat ermee rond getoerd wordt. Dat paardje heeft waarschijnlijk al meer kilometers afgelegd dan ikke Haha!

Ok, deze is er niet speciaal op gefokt en dwerggroei kan je niet expres uitlokken. Maar ik heb wel vragen bij het kweken van mini's. Sommige fokkers doen dat heel verstandig en andere... wel ja.
Tot welke klasse de fokkers van dit kleintje horen, weet ik niet. Wel leuk voor hen dat ze een freek-of-nature hebben. Brengt lekker veel geld binnen.

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 17:36

het is wellicht niet de bedoeling geweest dat het paardje zo werd, maar het is wél resultaat van steeds kleiner willen fokken.
ik vind het wel zielig, het beestje weet misschien niet beter maar ik vind dat je, wanneer een paard de helft van de tijd met beugels moet lopen omdat ze het anders niet redt, niet kunt spreken van een paardwaardig bestaan. zelfs al weet het beestje niet beter!

Isabella_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 15:34

Heeft iemand toevalig het filmpje? zou hem wel eens willen zien..