Paardeneigenaar Marrum niet vervolgd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Otex

Re: Paardeneigenaar Marrum niet vervolgd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 20:44

de eigenaar wist van te voren dat er storm opkomst was. de paarden kunnen er niks aan doen dat zij daar stonden zij hadden geen andere keus. ik vind dat de eigenaar opzenminst straf moet krijgen want hij had wel een beetje logish nakunnen denken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 20:49

Otex schreef:
de eigenaar wist van te voren dat er storm opkomst was. de paarden kunnen er niks aan doen dat zij daar stonden zij hadden geen andere keus. ik vind dat de eigenaar opzenminst straf moet krijgen want hij had wel een beetje logish nakunnen denken

De eigenaar HAD maatregelen genomen.. alsjeblieft, roep niet zulke domme (en vooral onaardige) dingen als je niet weet waar je over praat, bah

_Lindy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 21:06

Ik vind het ook terecht dat hij niet vervolgd wordt. Hij heeft zijn best gedaan om de paarden op het droge te krijgen, en meer dan je best doen kun je immers niet?

guenivere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 23:25

Goed dat ie niet vervolgt word, die man heeft er alles aan gedaan om zijn paarden daar weg te krijgen zowel voor de storm als na de storm

miekemuys

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 16:22

Otex schreef:

ik vraag me echt af of er nog moeite gedaan word om eerst ALLE posts te lezen voor er gereageerd word. word hier zo moe van Frusty

humprhy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 16:27

Citaat:

hij heeft zijn best gedaan om die paarden in veiligheid te brengen daarom stonden ze ook op een hoge dobbe!!!!!
je moet eerst weten waar je je mond over open doet anders moet je hem dicht houden!!!!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 19:11

Otex schreef:

Je opent 26 november een account....nu pas je eerste post. Jaloerse buurvrouw/man?? Knipoog

x_mistral_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 10:14

slimmerik schreef:
linky schreef:
Wil jij de hele winter aan een strotouwtje op het beton staan met een koetrainer boven je kont en te eten krijgen wat er maar in de aanbieding is (oftewel doorgedraaid wordt) zoals UIEN?
Met 3 man (2 man, 1 vrouw) GOED voor > 300 paarden, > 300 koeien en > 300 schapen zorgen? Tuurlijk, met draaiende camera's wordt er wel met mooi hooi gesleept!
Het gaat er niet alleen om wat er in Marrum gebeurd is, ik blijf er bij dat de verdronken paarden uiteindelijk nog het beste af zijn.................. want als er een paardenhemel bestaat dan zijn die daar nu!

Daar heb je geen enkel bewijs van neem ik aan. (lees: weet ik zeker) Nergens op gebaseerd. Lever dan eens foto's van jouw gelijk. Je luistert alleen naar roddels. De redsters van de paarden komen geregeld daar op het bedrijf en zijn vol lof. De beelden destijds over wantoestanden daar op de TV waren gefilmd in 1994. Toen was zijn vader eigenaar. Daar kun je zijn zoon die nu het bedrijf fantastisch leidt niet aansprakelijk voor stellen.

jup idd

liannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 16:20

blij dat het voor hem, en het fryske gea, goed is afgelopen.

mandy_1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 11:21

mensen, die paardjes zijn nu droog en wel dus niks aan de hand, het is idd geen leuk verhaal geweest, maar jah, shit happens en die boer zat er ook niet om te springen dat er paarden zijn verdronken en of meerdere zouden verdrinken.. tegen de natuur doe je niks, of je nou wilt of niet..
eind goed al goed zou ik zeggen.. ik denk juist dat die paarden blij zijn dat ze vrij kunnen zijn en idd niet zoals zoveel mensen zeggen rondjes hoeven te lopen met mensen die persee willen rijden en een paard afbeulen omdat hij niet doet wat zij willen.. ik heb situaties bij manege's gezien waar je eng van word en daar gaat het alleen om het geld, het is en blijft een bedrijf wat geld wil zien.. maar bek deze man niet af omdat hij zijn paarden buiten heeft laten staan.. tegen de natuur begin je niks... ik vind dat deze man dat niet verdient heeft..!!

liannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 00:35

humprhy schreef:
Citaat:

hij heeft zijn best gedaan om die paarden in veiligheid te brengen daarom stonden ze ook op een hoge dobbe!!!!!
je moet eerst weten waar je je mond over open doet anders moet je hem dicht houden!!!!

ai, antje, wat ben jij Hamer , hahaha, petje af meid, you are the best!!

Bokkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 08:16

het is gebeurt het is weer voorbij.
hij heeft toch zijn best gedaan om op hoger land te brengen? Dan snap ik het probleem niet. Als jij in deze situatie zat en jij werd vervolgd vond je het dan terecht?

liannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 08:47

Bokkiej schreef:
het is gebeurt het is weer voorbij.
hij heeft toch zijn best gedaan om op hoger land te brengen? Dan snap ik het probleem niet. Als jij in deze situatie zat en jij werd vervolgd vond je het dan terecht?

aan wie stel je deze vraag??

geartsjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 14:30

als je ook ziet hoeveel leuke paarden uit die kudde zijn gekomen, dan lijkt dat me meer dan genoeg bewijs dat die paarden goed gezond zijn en niet broodmager om zo maar te zeggen.op de beelden kon ik ook geen paarden ontdekken waar de heupbotten bijvoorbeeld uitstaken.ik ben het helemaal met liannes en humprey eens! Knipoog