Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Otex schreef:de eigenaar wist van te voren dat er storm opkomst was. de paarden kunnen er niks aan doen dat zij daar stonden zij hadden geen andere keus. ik vind dat de eigenaar opzenminst straf moet krijgen want hij had wel een beetje logish nakunnen denken
Otex schreef:de eigenaar wist van te voren dat er storm opkomst was. de paarden kunnen er niks aan doen dat zij daar stonden zij hadden geen andere keus. ik vind dat de eigenaar opzenminst straf moet krijgen want hij had wel een beetje logish nakunnen denken
Citaat:de eigenaar wist van te voren dat er storm opkomst was. de paarden kunnen er niks aan doen dat zij daar stonden zij hadden geen andere keus. ik vind dat de eigenaar opzenminst straf moet krijgen want hij had wel een beetje logish nakunnen denken
slimmerik schreef:linky schreef:Wil jij de hele winter aan een strotouwtje op het beton staan met een koetrainer boven je kont en te eten krijgen wat er maar in de aanbieding is (oftewel doorgedraaid wordt) zoals UIEN?
Met 3 man (2 man, 1 vrouw) GOED voor > 300 paarden, > 300 koeien en > 300 schapen zorgen? Tuurlijk, met draaiende camera's wordt er wel met mooi hooi gesleept!
Het gaat er niet alleen om wat er in Marrum gebeurd is, ik blijf er bij dat de verdronken paarden uiteindelijk nog het beste af zijn.................. want als er een paardenhemel bestaat dan zijn die daar nu!
Daar heb je geen enkel bewijs van neem ik aan. (lees: weet ik zeker) Nergens op gebaseerd. Lever dan eens foto's van jouw gelijk. Je luistert alleen naar roddels. De redsters van de paarden komen geregeld daar op het bedrijf en zijn vol lof. De beelden destijds over wantoestanden daar op de TV waren gefilmd in 1994. Toen was zijn vader eigenaar. Daar kun je zijn zoon die nu het bedrijf fantastisch leidt niet aansprakelijk voor stellen.
humprhy schreef:Citaat:de eigenaar wist van te voren dat er storm opkomst was. de paarden kunnen er niks aan doen dat zij daar stonden zij hadden geen andere keus. ik vind dat de eigenaar opzenminst straf moet krijgen want hij had wel een beetje logish nakunnen denken
hij heeft zijn best gedaan om die paarden in veiligheid te brengen daarom stonden ze ook op een hoge dobbe!!!!!
je moet eerst weten waar je je mond over open doet anders moet je hem dicht houden!!!!
Bokkiej schreef:het is gebeurt het is weer voorbij.
hij heeft toch zijn best gedaan om op hoger land te brengen? Dan snap ik het probleem niet. Als jij in deze situatie zat en jij werd vervolgd vond je het dan terecht?