Paarden al maanden lastiggevallen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SillyB

Re: Paarden al maanden lastiggevallen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 01:09

téring ik zou ook flink uit mn panty gaan als ik dit hoorde, sterkte en gelukkig neemt de politie je serieus
waar gaat het heen zeg

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 01:26

Kun je geen groep vrienden optrommelen waarvan er dan om beurten 2 op wacht gaan staan bij de stal? Verborgen achter een schuur oid zodat je de daders op heterdaad kunt betrappen? Ik zou geen oog dicht doen 's nachts als ik wist dat er vreemden bij m'n paarden liepen...

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 01:43

Ik heb het stukje gezien op het internet. Verschrikkelijk gewoon. vind dit erg asociaal. Ben blij dat er verder nog niks is gebeurt met de paarden, al zouden ze vreselijk traumatisch zijn en eentje kreupel. Er is dus wel wat gebeurt maar ik doel dus op het ergste, het lichamelijk mishandelen van.

Momenteel zijn wij bezig (vlakbij jou over de grens) In kalkar met meer stallen aan het bouwen. Als je echt in hoge nood zit en je wilt jou paarden daar tijdelijk weg ( wat ik heel goed zou begrijpen ivbm dat je als eigenaar net zo in de stress zit als de paarden) Dan zou je contackt met me op kunnen nemen.

Ik weet niet hoeveel paarden je heb staan, maar er zal vast wel iets te regelen zijn!! En dan doel ik gewoon op iets tijdelijks. Ik weet ook niet of je een vermoede hebt wie de daders zijn? Ik neem aan van niet. maar mischien is er iemand waar je ruzie mee hebt en die op zon manier wraak probeert te nemen?

Meis ik hoop echt niet dat het erger word voor je!! En dat je paarden nog meer hierdoor moeten lijden dat er wat van die malloten rondlopen.

Ik zou persoonlijk zo denken als eigenaar, dit overkomt me niet! En merk nu wel dat het steeds meer in de buurt komt! Meis geloof me. hoop echt dat deze nachtmerrie voor jullie snel over is.

yorin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 06:49

ik vind dit sneu en kinderachtig laat die arme dieren met rust... als ze die daders vinden moeten ze precies het zelfde bij hen doen!! sukkels ! sorry hoor vind dit niet normaal

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 08:03

triest hoor...dat zo iemand(en) niets beters te doen heeft...belachelijk gewoon!

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 08:24

Deesje we gaan ze pakken en dan zijn ze eerst voor ons voor we ze overdragen aan de politie!

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 08:26

Bloos!
Hoe ziek kunnen mensen zijn zeg!!

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 08:53

Gatver, je zou toch geen oog meer dichtdoen 's nachts of lekker naar je werk gaan.

Je zult deze vragen al wel vaker hebben gehad maar is er iemand die de stallen daar weg wil hebben voor zover je weet?
Of iemand die een hekel heeft aan paarden?
Heb je kwaad bloed gezet ergens bij collega, buurman, vriend, vriendin?
Veel sterkte, duim voor jou en je paarden dat de dader(s) snel worden gepakt.

__Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 09:10

Pff ik hoop dat ze die lui gauw pakken!
Sterkte ermee!

liannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 09:22

@stalnijmegen, wat zijn jullie in een nachtmerrie beland, heel veel stekte toegewenst!!!

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 09:38

Jeetje wat vreselijk allemaal, hoop dat de dader inderdaad snel gepakt wordt.

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 09:45

Meen je toch niet.. jeetje..
wat is er nog veilig in de wereld..

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 09:52

Nou ja zeg, dat is toch de schrik van iedere paardeneigenaar. Dat van die asocialen dit soort dingen met je dieren uit halen! Ik hoop dat ze snel tegen de lamp lopen en een flinke straf krijgen.
Je moet er toch niet aan denkn wat er gebeurd was als wel je hele stal afgefikt was!!! Echt afschuwelijk waar je door heen moet gaan. Veel sterkte!

Marei

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 09:57

Ik duim voor je en de paardjes,dat de daders opgepakt worden en dat deze nachtmerrie voor jullie gauw voorbij gaat!

Dees1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 10:10

Vreselijk allemaal zeg ik hoop dat ze de daders snel te pakken hebben dan kunnen jullie weer gerust slapen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 10:49

Pfff ... Niet normaal zeg. Dat ze die onbekenden maar eens gaan vinden, en flink aanpakken.

Deerne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 10:59

Tjee wat een elende heb je zeg. Ik hoop voor je dat het snel
afgelopen is en ze de dader(s) kunnen pakken.
Veel sterkte.

Groetjes Bianca (vriendin van Melanie)

stalnijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 11:01

slapen??? da doe ik half.. maar voordat ik in slaap val... poehhh alles gaat dan door me heen,meestal zie ik handen die de stal open maken,maar een gezicht krijg ik uiteraard nie te zien...

als je mij persoonlijk kent weet je dat ik niet tegen ruzies ben,ook daar krijg ik nachtmerries van als dat zo mocht zijn.. Maar naar mijn weten heb ik geen vijanden. Dat stuk grond hebben we al zo een 19 jaar!!!!
De 2 paarden die nu steeds de dupe zijn ( omdat die op stal staan en de rest buiten) heb ik beide vd slacht gered, dus zo heel lang heb ik ze nog niet, paar maandjes...

Ik heb vandaag nog geen telefoon gehad,dus geen nieuws is goed nieuws en staan de paardjes lekker binnen..
Ik ga zo naar stal om mn dagelijkse dingen te doen... Dinsdag moet ik na het politie bureau om alles nog eens door te nemen en dingen te ondertekenen, wie weet hebben ze dan meteen "goed"nieuws voor me..
( ik hoop het zo........)

stalnijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 11:01

Het belangrijkste zou ik haast vergeten...

DANK JULLIE WEL ALLEMAAL VOOR JULLIE LIEVE WOORDJES,DOET ME ZEKER ZEER GOED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 11:05

dit is echt te gek voor woorden, stel dat staleigenaar ruzie zou hebben met iemand dan kan je dat ook persoonlijk uitpraten met elkaar, maar probeer geen enge dingen te flikken en iemand leven tot een hel te maken, en net zoals iemand hier al zei : wat hebben de paarden ermee te maken, wat kunnen zij er aan doen? En dan iemand stal af proberen te branden, niet zomaar iemand stal, maar waarschijnlijk een groot deel van zijn/haar inkomen (mocht het een pension betreffen).
Als dit ons paardje zal overkomen, ik zal echt in de stal gaan slapen, kocht een 500 grams deken en ging daaronder liggen (is warmer dan een dekbedje of slaapzak) en had geen oog dicht gedaan totdat ik ze had. En geloof mij.... Dan waren ze echt nog lang niet jarig geweest want ik had het zelfde gedaan als hun bij mij. Zal ik hun voet, van mij part hoofd, in een voerschep proppen, en als het hoofd niet past (zal na alle waarschijnlijkheid ook het geval zijn) dan had ik de kraptste emmer gepakt en die over het hoofd gedaan, en dan ook met bakstenen op die emmer geslagen. en als ze gen kracht/zin meer hebben om ook maar 1 stap te verzetten dan had ik ze bij kop en kont in de auto geslingerd en persoonlijk afgeleverd bij dichtsbijzijnde gekkenhuis, en ik had ze persoonlijk in een dwangbuis gehezen en in een kamertje van 2 bij 1 gegooid, om maar eens een paar weekjes (in ieder geval net zolang als dat ze deze onzin al aan het doen zijn) hun zonden te overdenken.
net zolang totdat ze gaan schuimbekken en heimwee krijgen naar het daglicht.
ik zweer het, er niemand die ons paard ook maar 1 maan (want een paard heeft een haar officieel) krengt.

Sterkte stal nijmegen en hou ons op de hoogte van de gang van zaken.

PS : wat evaa zei over het niet vermelden op bokt: Laat ze het maar lekker lezen dan weten ze in ieder geval dat ze niet terug hoeven te komen. En dan weten ze ook gelijk dat BOKT IS WATCHING YOU!

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 11:07

Heel veel sterkte ermee!!

Maar misschien leest die gek(ken) wel mee hier op bokt, dat het ook een 'paardenvriend' is. Hoe graag iedereen op de hoogte blijft, misschien is het verstandig om niet te veel details op bokt te zetten.

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 11:08

ThaGirl schreef:
Heel veel sterkte ermee!!

Maar misschien leest die gek(ken) wel mee hier op bokt, dat het ook een 'paardenvriend' is. Hoe graag iedereen op de hoogte blijft, misschien is het verstandig om niet te veel details op bokt te zetten.

Nou ThaGirl, 1 ding is zeker een paardenvriend is dit niet! Tong uitsteken

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 11:18

mischien is een(tijdelijk) waakhond nog niet zo'n gek idee?!

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 11:42

hebben ze ook geen vingerafdrukken genomen. Aangezien ze de stallen hebben opengemaakt of voet afdrukken die niet van julie waren?
Maar goed daar zal allemaal wel naar gekeken zijn. Aaardig van Navidad dat hij een plekje aan bied. Heel veel sterkte in deze strijd.Hopelijk komt er snel een oplossing

ladymagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 12:01

Jeetje wat een narigheid.
Veel sterkte!!!