Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
paardje2005 schreef:shron_silver schreef:Vind het zwaar belachelijk!
Dat beeld van Bonfire hoort daar thuis en niet in Friesland. En dan ook nog is 'snachts aan de deur komen. Pff echt belachelijk!
@ paardje2005; waarom zouden we er wel om gelachen hebben als het niet Bonfire geweest was?
dat snachts aan de deur komen is inderdaad niet ok.
waarom word er om deze stunt zoveel ophef gemaakt, terwijl er ondertussen al meerdere nieuwjaarsstunts aan
de gang zijn. lees mijn 1e berichtje
Aniron schreef:nou ik vind het geen leuke grapjes, want voor het zelfdegeld gaat het allemaal wel fout en kapot en dan? moeten wij er weer voor betalen, omdat een stelletje roekeloze en hersenlose studenten zo nodgi een in hun ogen stunt grap wil uithaen,
vind het niet kunnen, hoop ook dat ze daarvoor gestraft worden op poging tot diefstal!
LiinDseyy schreef:lijkt me toch nog een behoorlijk klus.. ff zo'n beeld stelen...
Welshfanatic schreef:Aniron schreef:nou ik vind het geen leuke grapjes, want voor het zelfdegeld gaat het allemaal wel fout en kapot en dan? moeten wij er weer voor betalen, omdat een stelletje roekeloze en hersenlose studenten zo nodgi een in hun ogen stunt grap wil uithaen,
vind het niet kunnen, hoop ook dat ze daarvoor gestraft worden op poging tot diefstal!
ALS er iets fout zou gaan, waarom zouden wij er dan voor moeten betalen? Die studenten zijn dan toch echt degenen die betalen hoor, komen zij heus niet onderuit
Pellie schreef:jammer dat deze stunt mislukt is!!volgens mij was de middenstip stelen uit het ajax stadion ook van hun
en het stalin beeld uit groningen... ik lees veel zure gezichten maar we zijn het hier wel gewend dat ze dit soort dingen doen, ook kleinere geitenfok clubjes die ludieke acties uithalen. maak je niet druk over wat er misschien mis had kunnen gaan, ze vergoeden altijd de schade als er iets per ongeluk vernield wordt.
en het zijn geen studentenverenigingen hoor, oudejaarsploegen zijn het.
MissToseland schreef:
verder alles goed
Volgens mij begrijpt niemand deze frieze tradite
Welshfanatic schreef:Sjah, en nu is Anky boos, als ze niet boos was geweest, was de halve paardenwereld niet boos geweest. Hoe voorspelbaar!
paardje2005 schreef:Pellie schreef:jammer dat deze stunt mislukt is!!volgens mij was de middenstip stelen uit het ajax stadion ook van hun
en het stalin beeld uit groningen... ik lees veel zure gezichten maar we zijn het hier wel gewend dat ze dit soort dingen doen, ook kleinere geitenfok clubjes die ludieke acties uithalen. maak je niet druk over wat er misschien mis had kunnen gaan, ze vergoeden altijd de schade als er iets per ongeluk vernield wordt.
en het zijn geen studentenverenigingen hoor, oudejaarsploegen zijn het.
dat zei ik ook al, beetje domme fout. nou krijgen die altijd onschuldige studenten weer op hun pleuris
Nibbit schreef:Volgens De Leeuwarder Courant was het een oudejaarsstunt, bedoeld ter ere van 'de paarden van Marrum'