kojack schreef:Ik heb net de desbetreffende bokker gesproken. In overleg met haar kan ik vertellen wie het is. Het is wynoah hier op bokt.
Naar omstandigheden gaat het goed met Inge, ze heeft nog wel veel pijn....
Hoe gaat het nu met haar?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kojack schreef:Ik heb net de desbetreffende bokker gesproken. In overleg met haar kan ik vertellen wie het is. Het is wynoah hier op bokt.
Naar omstandigheden gaat het goed met Inge, ze heeft nog wel veel pijn....
droommajori schreef:pijnlijk
maar bokte hij ofzo want als hij met zijn hoeven op de grond blijft kan ze toch ook geen trap in haar gezicht krijgen?
wynoah schreef:Ben gistermiddag thuis gekomen
Voel me nog erg zwak maar wilde perse naar huis. Hoefde geen infuus meer dus of ik nou thuis slaap of in het ziekenhuis dat maakt dan ook niet meer uit denk ik.
Ik kan me van het ongeluk niks meer herinneren (de 1e dagen erna ook niet trouwens), weet alleen dat Noa zoiets nooit zou doen. Op dat stuk is ze altijd druk, ik had dit keer de rijgketting er niet aan. Ik denk dat ik moeite had haar te houden, ben gestruikeld, ze daarvan schrok en ze weggaloppeerde en haar achterhoef zo op mijn gezicht belandde.
Mijn kaak is gebroken in vier stukken, heb wat hechtingen en mis een paar tanden. Die kaak heelt wel weer, littekens hou ik er denk ik niet aan over en die tanden kan de tandarts vast mooi maken
Het komt allemaal wel goed met mij, bedankt voor al t medeleven