En wat een geluk voor die man zeg !!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tolstoj schreef:Als dit waar is geweldig.
Maar een oogchirurg kan een oog lens eruit halen en een kunstlens voor terug plaatsen. Dit wordt dagelijks in vele ziekenhuizen duizenden malen herhaald op deze wereld. Dus als een ooglens al zou kunnen verschuiven, zou dat ook niet zo'n probleem moeten zijn in dit geval. De bouw van het oog laat echter niet toe dat een lens zich verplaats. Het oog is volledig gevuld met het glasachtig lichaam. Dat is een soort gelei die zorgt dat het oog zijn vorm blijft behouden. De lens zelf is in het oog opgehangen aan hele kleine spiertjes....
Ik ben geen dokter maar voor als nog geloof ik dit nog even niet.
Ook staat er dat een normaal leven nog niet mogelijk is....Maar zijn andere oog doet het toch nog prima?
Ik heb een lui oog..kijk mijn hele leven als maar met 1 oog. Gaat prima.
Tolstoj schreef:Als dit waar is geweldig.
Maar een oogchirurg kan een oog lens eruit halen en een kunstlens voor terug plaatsen. Dit wordt dagelijks in vele ziekenhuizen duizenden malen herhaald op deze wereld. Dus als een ooglens al zou kunnen verschuiven, zou dat ook niet zo'n probleem moeten zijn in dit geval. De bouw van het oog laat echter niet toe dat een lens zich verplaats. Het oog is volledig gevuld met het glasachtig lichaam. Dat is een soort gelei die zorgt dat het oog zijn vorm blijft behouden. De lens zelf is in het oog opgehangen aan hele kleine spiertjes....
Ik ben geen dokter maar voor als nog geloof ik dit nog even niet.
Ook staat er dat een normaal leven nog niet mogelijk is....Maar zijn andere oog doet het toch nog prima?
Ik heb een lui oog..kijk mijn hele leven als maar met 1 oog. Gaat prima.
Mazzel-meid schreef:Duidelijk een geluk bij een ongeluk
kinuh schreef:Maar hadden die artsen hem dan niet zo'n giga klap kunnen geven?
kimmie261 schreef:Tolstoj schreef:lenzen in een oog kunnen prima verschuiven hoor...
ze kunnen zelfs kantelen,ooit weleens van staarsteken gehoord??
maar wel leuk dat ie weer iets kan zien...