Het maakt mij niet uit dat die beker aan de eigenaar van de paarden is gegeven. De media heeft zoveel verhalen vervormd waardoor de waarheid eigenlijk verdronken is. Die meiden hebben alles meegemaakt en weten hoe alles echt zit! Daarom zullen hunzelf het nog wel het best weten of die eigenaar de beker verdiend of niet.
het was ook erg gezellig gisteren, en de eigenaar heeft echt alles gedaan om zn paarden er weg te krijgen, er valt hem niks te verwijten, ze waren al op een heel groot stuk gezet, 3 hectare groot, s'nachts zijn de paarden, om een 1 of andere reden daar weg gegaan, en toen zijn ze verdronken. ik kan daar een hele discussie over geginnen, maar doe dat niet, als je het echt wilt weten, hoe het allemaal is gegaan, pb je me maar, dan geef ik mn nummer. hij heeft het echt verdient!!!!!!! en ook al de andere mensen die daar 3 dagen en nachten aan het werk zijn geweest!! Mensen die er niet bij aanwezig zijn geweest, kunnen hier verder niet over oordelen.
wij zessen, vinden dat er veel meer helden zijn in nederland, we moeten er ook niet aan denken om ons kind in de vuurzee te verliezen. of als onze oma zou overlijden aan een verdrinkingsdood etc,etc,etc, maar wij hebben het verder niet voor het zeggen, al staat er een stuk in de telegraaf , waar duidelijk in staat dat we er zo over denken.
bedankt voor al jullie stemmen, we voelen ons zeer vereerd!!
Ik vind het een hele goede keus dat jullie de beker aan de boer hebben gegeven. Ik ben het met jullie eens hoor, iedereen die geholpen heeft zijn helden, er zijn mensen die er zelfs 's nachts ook bij waren... Wel een erg goede actie en Gefeliciteerd!!!!!!!!