Ik weet het niet

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
dymphy schreef:ik reageerde gewoon op jouw stukje.en dat ik gwoon bedoelde dat paarden wel in de tuin kunnen meer bedoelde ik niet.
en mij paarden komen genoeg op het land ken jij niet over mee praten je hebt het niet gezien.
Tijgertje86 schreef:Orri en xxJacqyxx, ik ben het helemaal met jullie eens!
runningkawa schreef:Omdat er paarden zijn die het slechter hebben, is dit ineens goed?
Omgedraaide wereld noem ik dat.
Je uitgangspunt moet niet het slechtste zijn, dan kom je overal mee weg...
Tijgertje86 schreef:dymphy: Jij haalt zaken door elkaar. Geef je mening over Pablo en discussier mee. BEGRIJP dat het hier over Pablo gaat en niet over jouw of andere paarden.
sherwood schreef:gaat om het dieren welzijn. Een vogel in een kooi is niet diervriendelijk.
Een hond in de huiskamer als hij wordt uitgelaten is wel diervriendeijk. Is een heel evrschil tussen. Gaat om de aard van het beestje namelijk. Een pony in een achtertuin kan niet zijn wat hij is, namelijk een vluchtdier! Daar gaat het om. Mensen die dat niet snappen moeten geen paarden houden.
marie83 schreef:Een vogel hoort niet in een kooi, een koe hoort niet in een stal, een konijn niet in een hok, een kat niet in een kamer, een vis niet in een kom, en zo kan ik nog wel even door gaan!! Wat telt, is dat de eigenaar geeft om zijn dier en er iets voor over heeft. Als de dierenbescherming heeft verklaard dat er fatsoelijk voor gezorgd wordt wat heeft de rest van nederland dan nog te zeggen? Niks... idd
mirkip schreef:sherwood schreef:gaat om het dieren welzijn. Een vogel in een kooi is niet diervriendelijk.
Een hond in de huiskamer als hij wordt uitgelaten is wel diervriendeijk. Is een heel evrschil tussen. Gaat om de aard van het beestje namelijk. Een pony in een achtertuin kan niet zijn wat hij is, namelijk een vluchtdier! Daar gaat het om. Mensen die dat niet snappen moeten geen paarden houden.
Kan een pony/paard in zijn stal wel een vluchtdier zijn dan?
No offence, maar er zijn zoveel tegenargumenten te noemen...
Als dat jongetje blij is met zijn pony, en de pony wordt goed verzorgt, goed gevoerd, dagelijks uitgelaten. Stront opgeruimt... Ik weet zeker dat die pony meer dagelijkse aandacht nodig heeft dan sommige anderen en zolang die pony dat krijgt, vind ik er helemaal niks mis mee!