bergkraai schreef:pff.. die pony moet daar weg.. groot gelijk!
Idd
Groetjes
Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
bergkraai schreef:pff.. die pony moet daar weg.. groot gelijk!
LilianR schreef:Tja, wat moet ik erop zeggen. Het is verboden... Dan hoeft heel Nederland toch geen uitzondering te maken voor dát jongetje dat zograag een pony wilde.
Equinecoach schreef:Ja, en dan ook een flinke smak meer geld vragen omdat de pony 'bekend' is kennelijk?
Die pony had beter meteen in beslag genomen moeten worden. Maar ja, wat een beetje media aandacht al niet kan doen...
superwoman schreef:superdymp schreef:Hoe weten we nou hoe de pony verzorgt wordt. Iedereen reageert negatief zonder het zelf gezien te hebben.
Dat staat in het artikel. Buurtbewoners hebben geklaagd.
SANEX schreef:Ik heb het destijds op tv gezien en vond toen al dat de pony niet goed verzorgd werd.
Hij stond aan een touw aan een boom gebonden in een betegelde tuin.
Ze lieten hem uit en toen vroeg het jongentje aan de verslaggever of de pony wel takjes mocht eten...
sjaantje schreef:Sterre schreef:http://www.telegraaf.nl/binnenland/5509 ... tml?p=11,1
telegraaf.nl
Pony Pablo moet toch weg uit Haagse tuin
DEN HAAG - Pony Pablo, sinds begin oktober bivakkerend in een tuin aan de Haagse Zorgvlietstraat, moet waarschijnlijk toch weg. Woningcorporatie Vestia spant maandag een kort geding aan tegen de eigenaar.
Baasje Yusaf kocht het beestje voor 100 euro op internet, keek zijn vader lief aan en stalde Pablo in de achtertuin. Gealarmeerde buurtbewoners, die de pony door de gang zagen lopen, belden de politie.
Pablo werd een beroemdheid en verscheen in menig media-item, ook de dierenbescherming bemoeide zich ermee. Uiteindelijk mocht de pony blijven. Vestia heeft echter de afgelopen tijd zo veel klachten ontvangen van omwonenden dat het besloten heeft dat Pablo weg moet. Er zijn klachten over stankoverlast, maar het beestje zou bovendien niet goed behandeld en niet uitgelaten worden, aldus een woordvoerder van Vestia.
Pff, tis geen hond! Weghalen dat beestje daar..
Tiffany schreef:SANEX schreef:Ik heb het destijds op tv gezien en vond toen al dat de pony niet goed verzorgd werd.
Hij stond aan een touw aan een boom gebonden in een betegelde tuin.
Ze lieten hem uit en toen vroeg het jongentje aan de verslaggever of de pony wel takjes mocht eten...
Voor de rest ben ik het wel redelijk met je eens maar:
Ik heb nergens tegels gezien hoor?
Dat was aan het meisje die hem helpt met het verzorgen van de pony!
sammie_44 schreef:Pony'tje hoort gewoon lekker in de wei met soortgenootjes te lopen,
SanneKyla schreef:Het is zielig voor zo'n beestje./ Hij verdiend beter dan een achtertuin. het is trouwens ook verboden een paard/pony in de bebouwde kom te houden (volgends myy) ik vind dat ie weg moet....Maar dan wel naar een goed huis!!!