Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
runningkawa schreef:Niet makkelijk of verschrikkelijk arrogant en het hoog in de bol hebben, is bij mij een verschil.
En gewoon geen rekening willen houden met de andere mensen op het terrein.
Ja die zijn er meer, maar hun heb ik toch altijd goed onthouden en vielen toch enorm op tussen de rest van het paarden volk
Maar goed, daar gaat het hier nu niet om
tita schreef:Waarom okkidokie zorgt zo wel voor heel veel reclame gratis nog wel
weule schreef:- En ik hoop dat hij voor Nederland nog de nodige successen brengt, want dat is voor ons (in elk geval voor mij:P) als fokker weer interessant, want hoe beter de nederlandse paarden het doen, hoe groter de vraag, hoe beter verkoopbaar de paarden.
runningkawa schreef:Citaat:Wat moet het heerlijk zijn om te kunnen denken / zeggen "fiets you, ik heb je geld niet nodig"
Om eerlijk te zijn was dit ook wat ik dacht
Bewonderingswaardig..ik weet niet.
Denk dat ik dat dus meer zou vinden bij de gewone man die nog niet binnen is
Marije1984 schreef:Hij houdt van zijn kinderen en gunt zijn kinderen het beste wat er is.
Een ander koopt een paard van 4 miljoen voor zijn kind en hij houdt een paard van 4 miljoen voor zijn kind. Ik zie het verschil niet zo.
postbodesiem schreef:Wat ik mij nu afvraag: waarom moet het met zulke grote letters in de krant en op internet, er wordt bij paardenhandel vrijwel nooit over bedragen gesproken, er wordt door iedereen wel bedacht wat de paarden hebben opgeleverd voorbeeld Lingh, maar wat ik mij nu afvraag ?
Wie zijn die kopers van 4 miljoen en is het wel waar ? of is het gewoon een publiciteitsstunt?
Suzanne F. schreef:Ik vind het absoluut niet slim. (zal ze niet dom noemen hoor Sjoert)
Voor 4 miljoen kan je je stal een hele tijd draaiende houden of andere jonge paarden aankopen. En als je zou willen alles opdoeken en niet meer werken. Maar voor een echte liefhebber is dat geen optie.
Nee, vind het niet slim maar tis zijn keuze, hoop dat hij er geen spijt van krijgt als ie ineens dood in zn stal ligt of struikelt over een steiltje thuis...
kimmie1 schreef:Moet zeggen dat ik er wel bewondering voor heb. Niet voor het grote geld gaan maar voor het geluk wat je op dit moment hebt.