Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lindsey

Berichten: 2856
Geregistreerd: 30-04-05

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 23:07

Die man is echt ziek.
Heel jammer dat hij dat niet heeft geprobeerd bij een paard dat eens flink van zich had afgetrapt.

Misschien is hij daarom naar een manege gegaan? Omdat de paarden daar bekend staan als braaf.

Straf die hij krijgt zal wel weer niets voorstellen. Dat soort mensen moet eens wat harder aangepakt worden.
Ben er tegen om het recht in eigen hand te nemen maar bij dit soort mensen zou ik het echt niet erg vinden als er iemand voor zou zorgen dat hij in een ziekenhuis belande.

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 23:11

Calanddra schreef:
Danielle_1 schreef:

Tip: stem partij van de dieren Pling


ben ik ook zeker van plan Knipoog er moet echt iets gebeuren! Zulke dingen en andere dierenmishandeling gebeurt veel en veelste vaak...en zelden wordt er ook maar echt iets aan gedaan Verdrietig

Ik overweeg het ook serieus... Volgens de stemwijzer is Pv/dD bij mij favoriet.

imposantje

Berichten: 1776
Geregistreerd: 24-10-04
Woonplaats: Ergens in Noord-Brabant

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 23:12

Zieke vent!!
Zo iemand is echt ziek in zijn hoofd!!
Meteen opsluiten en een straatverbod opleggen!

MisterGi

Berichten: 668
Geregistreerd: 01-01-06

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 23:14

... 0.o

Het wordt steeds zieker met wat mensen met dieren doen?
Mishandeling alleen al is al ziek genoeg, maar dit soort dingen slaat echt alles

Waarschijnlijk was die er wel met een lichte straf zijn afgekomen als i die man niet had proberen te wurgen...

stomtoeval

Berichten: 8
Geregistreerd: 25-10-06

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 23:16

daar is hij nog gepakt op andere plaatsen gebeurt het en wordt het niet gezien alleen door de eigenaars als ze de volgende morgen aan stal komen

Danielle_1

Berichten: 2696
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Leusden

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 23:20

Wat is er nu precies met dat paard gebeurt?
Ik hoor verschillende verhalen hier.
Maar als het beestje van achteren aan het bloeden was valt elke eigenaar dat wel op neem ik aan Verdrietig

4pleasure
Berichten: 897
Geregistreerd: 22-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 23:21

TE BELACHELIJK voor woorden....

Danielle_1

Berichten: 2696
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Leusden

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 23:24

darkmoona schreef:
miss_welsh schreef:
Ja tis wel ziek maar laten we eerlijk zijn meiden, wie van jullie heeft daar nou nooit over gefantaseerd...??? Nou dan!



ik kon het niet laten,maar ze zijn dichterbij dan je denkt

Bestek

Berichten: 3167
Geregistreerd: 04-05-05

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 23:37

Klinkt vreemd, maar ik ben blij dat deze zieke persoon geprobeert heeft die man te wurgen. Voor alleen dat misbruik van het paard zou hij nooit een volwaardige straf krijgen, voor het wurgen van iemand [kan uitgelegd worden als poging tot doodslag] kan iemand mooi lang achter de tralies.

Toch jammer dat het nederlandse rechtsysteem dierenontucht niet harder afstraft.

Djoena
Berichten: 11523
Geregistreerd: 01-04-06

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 23:43

miss_welsh schreef:
Ja tis wel ziek maar laten we eerlijk zijn meiden, wie van jullie heeft daar nou nooit over gefantaseerd...??? Nou dan!


misschien is er nog een plekje vrij in het gekkenhuis naast die vent! Hamer
pas je mooi tussen!!

wat een ziek gedoe zeg!

Frozen
Berichten: 1509
Geregistreerd: 06-03-05
Woonplaats: In stal

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 23:48

Ik denk ook dat ik niet voor me zelf in sta wat ik doe als er een man achter mijn paard zie staan...te vermaken of hoe zo iemand dat ook ziet! Duivel
Die mafketels moeten ze naar een onbewoont eiland trappen,en nooit meer terug laten komen...o nee weer zielig voor de beesten die daar lopen Clown

en fantaseren om het met een paard te doen..........nee sorry de gedachten alleen al..maar ja hoeveel debielen zullen hun hond of kat niet thuis pakken...en niemand die er wat aan doet... Verdrietig

ik ga ook maar partij voor de dieren stemmen,misschien dat er dan ooit nog iemand wat kan doen tegen die zieke mensen!

Danielle_1

Berichten: 2696
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Leusden

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 23:53

Moddieieiesss!

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 23:55

miss_welsh schreef:
Ja tis wel ziek maar laten we eerlijk zijn meiden, wie van jullie heeft daar nou nooit over gefantaseerd...??? Nou dan!


Hebben we een verdachte in ons midden? *LOL*

Whiz

Berichten: 5131
Geregistreerd: 04-04-06
Woonplaats: Steenwijk

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 00:12

miss_welsh schreef:
Ja tis wel ziek maar laten we eerlijk zijn meiden, wie van jullie heeft daar nou nooit over gefantaseerd...??? Nou dan!


Jah kan het niet laten om hier op te reageren!... Ten eerste moet je je echt laten nakijken want dat soort rare ideen zijn gewoon niet gezond en zeker niet normaal. Ik neem aan dat je een vrouw bent. Nou dan circuleert er ergens wel een filmpje op internet waar een vrouw nogal ziek met een paard bezig is. Maar deze vrouw is dus wel overleden. gescheurt van binnen.

Overigens vind ik dat dit soort dingen echt strafbaar moeten worden gemaakt. Te ziek voor woorden gewoon.

Danielle_1

Berichten: 2696
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Leusden

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 00:16

De moddies zijn allang getipt hierover,maar hun reactie laat blijkbaar nog even op zich wachten.
Dit soort gestoorde figuren horen hier gewoon niet Frusty

gootje12
Berichten: 1645
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Ommen

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 00:20

Nou ik moet het ook niet zien,want dan is diegene wel voorgoed z`n ballen kwijt,dat kan ik je wel vertellen.Jonge,jonge, het wordt toch ook steeds erger.Als zelfs je paard op stal niet meer veilig is,waar blijven we dan.!!!!

Marije112

Berichten: 3413
Geregistreerd: 27-11-05
Woonplaats: Pretoria, Zuid-Afrika

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 00:21

Esmeralda schreef:
je denk toch niet dat dat paard daar iets van over houdt he Vork . Als die man met zijn piemelmans in dat paard staat te rijden. Cool Kan dat geen mishandeling noemen. Eerder een pervers gedoe.Gewoon goor. Misselijk Maar dat paard zal er waarschijndelijk ook geeneens iets van gevoelt hebben, eerder een geduw tegen zijn achterste!! Bloos



Amen

miss_welsh
Berichten: 144
Geregistreerd: 14-02-05

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 00:25

Sjonge... jullie nemen alles wel erg serieus hier en helaas ben ik nu vogelvrij verklaard op Bokt, en bedankt daarvoor.

Calanddra

Berichten: 14122
Geregistreerd: 27-02-03

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 00:28

je zet toch ook niet zo'n reactie neer op bokt Verward ook al meende je t misschien niet, het feit dát je t heb geplaatst is al ziek

Whiz

Berichten: 5131
Geregistreerd: 04-04-06
Woonplaats: Steenwijk

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 00:28

miss_welsh schreef:
Sjonge... jullie nemen alles wel erg serieus hier en helaas ben ik nu vogelvrij verklaard op Bokt, en bedankt daarvoor.


Uh ... je kunt beter bij je zelf te rade gaan. In plaats van de schuld bij een ander te leggen. Wij nemen alles wel serieus?? Je zit op een paardenforum.. denk ff na.

gootje12
Berichten: 1645
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Ommen

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 00:29

Hee miss_welsh,zeg dan ook niet van die achterlijke dingen.Dan kan je toch verwachten dat daar op wordt gereageerd.Mens,waar denk je over!!!!

Danielle_1

Berichten: 2696
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Leusden

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 00:29

Graag gedaan Haha!

Je hebt dit wel aan je eigen domme gedrag te danken en niet aan ons Koe

Karl66

Berichten: 29789
Geregistreerd: 06-08-05
Woonplaats: Emmen

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 00:29

miss_welsh schreef:
Sjonge... jullie nemen alles wel erg serieus hier en helaas ben ik nu vogelvrij verklaard op Bokt, en bedankt daarvoor.


Ik denk niet dat de gemiddelde bokker op dit soort opmerkingen zit te wachten en ja, als je eerst reageert en dan pas denkt dan kan je dit soort reacties verwachten.

Elise88

Berichten: 1268
Geregistreerd: 19-06-06

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 00:30

miss_welsh schreef:
Sjonge... jullie nemen alles wel erg serieus hier en helaas ben ik nu vogelvrij verklaard op Bokt, en bedankt daarvoor.



uh .. je was eerlijk zei je toch? 'ik had niet zo eerlijk moeten zijn' .. nou wij zijn ook heel eerlijk als we zeggen dat we die denkwijze niet uh heel normaal vinden. en die mening mogen wij dus ook best uiten.
ik ben ook van mening dat je vrij goed zelf had kunnen bedenken dat het misschien niet zo héél tactvol was om op een paardenforum als dit je over een dergelijk onderwerp op dié manier uit te laten.

'k zeg : báh. Frusty

miss_welsh
Berichten: 144
Geregistreerd: 14-02-05

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 00:30

Kan iedereen weer gewoon over dit topic praten inplaats van over mijn - ondoordachte - opmerking?

Thanks.