Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zazoo schreef:omdat het leuk is om een paard te geven omdat in t schaakspel ook een paard zit neem ik aan? de koningin konden ze zeker niet kopen![]()
[***] schreef:Wat een drukte zeg, waarom zou dít nou zielig zijn? Als je de penny gedachten even laat varen vind ik het een ludieke actie.
Er zijn heel veel mensen die geen verstand van paarden hebben en voor de lol een draver laten trainen bij een draverstal en laten koersen. En niet alleen bij de dravers trouwens, ook spring- tuig- en dressuurpaarden. De AID doet niks aan verwaarlozing en mishandeling maar hier wel drukte om maken zeker, wat een struisvogelpolitiek.
Het is volgens mij trouwens wel op te lossen. Als je de winnaar laat kiezen tussen een geldbedrag of het paard is het volkomen legaal.
Harm01 schreef:Een paard is een edeldier en de mensen moeten eens met respect leren omgaan met alle dieren!!
Ieder dier moet je met respect behandelen en laat dit nou eens een stelregel zijn voor ieder mens.
Maar men doet maar wat en gaat maar met weinig of geen respect om met de dieren en vind dit gewoon een schande dat je een dier als hoofdprijs steld
nijntjuh1989 schreef:nou een paard is en blijft toch een levend dier.....het is toch zielig om hem/haar aan iemand te geven die er helemaal niks mee weet te doen.dravers zijn gefokt om te lopen en ze vinden het meestal nog heel erg leuk ook
Annn_vld schreef:en wat als de persoon niks van paarden afweet?
ben benieuwd.
BrittKitt schreef:Bij ons op stage werd ook een fries merrieveulen verloot maar dan net iets anders want je kreeg een lot en als je won had je recht tot aankoop van een merrieveulen, wat hun dan voor je betaalde.
Zo omzeil je het ook mooi, nou weet je bij ons op stage op stal wel dat het bij paardenmensen terecht komt