Mimoso schreef:Dus ik begrijp goed dat als er een verandering in je verzekring komt (in dit geval een grote), dat je dan recht hebt je verzekering op te zeggen?
ja dat staat beschreven in het verzekeringsrecht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mimoso schreef:Dus ik begrijp goed dat als er een verandering in je verzekring komt (in dit geval een grote), dat je dan recht hebt je verzekering op te zeggen?
griebels schreef:Omdat ik absoluut niet gecharmeerd ben van de behandeling door Amev... Lundi heeft daar een heel goed voorbeeld van! En zo zijn er meerdere die niet over Amev te spreken zijn...
Splinter schreef:dat is geen amev hoor
je kan kiezen óf hippo zorg óf equine risks
lundi schreef:griebels schreef:Omdat ik absoluut niet gecharmeerd ben van de behandeling door Amev... Lundi heeft daar een heel goed voorbeeld van! En zo zijn er meerdere die niet over Amev te spreken zijn...
Oeps dan heb ik een zeer groot probleem,ik wil helemaal niets met die Amev meer te maken hebben!
Ik zal mijn stukje proberen op te zoeken over alle ellende toen de tijd!
Ik ben verdorie niet voor niets over gestapt!
karoliena schreef:Ik wil neit naar AMEV en ook neit naar een odnerdeel daarvan ik heb ook voor beide t/m volgend jaar zomer betaald, leuk zo op dez emanier
griebels schreef:Omdat ik absoluut niet gecharmeerd ben van de behandeling door Amev... Lundi heeft daar een heel goed voorbeeld van! En zo zijn er meerdere die niet over Amev te spreken zijn...
griebels schreef:Ik heb inside-information... Over een dik half uur zal ik het hier plaatsen, maar ik moet nu nog even werken
Puppetje schreef:AMEV bestaat helemaal niet meer. Dat is nu Fortis ASR geworden. Ik vindhet prima dat de verzekering naar Hippo Zorg gaat. Ik heb nl. de ervaring dat Hippo Zorg meer uitkeert dan Interpolis. Ik had alleen geen zin om over te stappen omdat ik dan weer een klinische keuring moest overleggen.