Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
olijf schreef:En [naam verwijderd] beetje kortzichtig om een paardenman die zijn centjes moet verdienen in de fok en handel te vergelijken met een pennymeisje....
liesje23 schreef:Ik denk dat het geld wel degelijk meegespeeld heeft, net als bij Lancet, Lancet dekte niet genoeg, koste meer dan dat ie opbracht.
Ravel wordt gewoon niet goedgekeurd bij het KWPN, dus Tim loopt zo wel veel dekkingen mis en dus opbrengsten.
En goed.... tim was erg gek met dat paard, maar zal ongetwijfeld de beste keus ( iig voor zichzelf als voor het paard) gemaakt hebben.
En je moet jezelf ook eens realistisch afvragen, als je daadwerkelijk een paard op stal hebt staan wat zoveel waard is... en de kans dat hm wat gebeurd...
Maar goed das een eindeloze discussie.
En ik ga mee met Olijf, Ravel was EG 1e paard nooit geworden.
@ Milou, ik denk persoonlijk dat Olijf Tim beter kent dan jij Tim of EG kent.
Het is normaal in de paardenwereld dat als mensen paarden voor een ander rijden een paard de hemel in prijzen, daar worden ze immers voor betaald. En EG gaat jou echt niet vertellen als er een serieuze koper is dat ie misschien wel verkocht wordt.....
Ontopic, jammer dat zo'n hengst weer de plas over gaat met waardevol bloed...
Misschien een voordeeltje, je hebt wel een apart veulen bij je merrie lopen als je met Ravel hebt gedekt....
Mireille1970 schreef:Heb jarenlang zaken gedaan met Tim, en hij hij heeft gelijk om wel te verkopen in sommige gevallen, anders ben je dief van je eigen portemonnee! Ravel kan morgen dood liggen in het hok, het blijven dieren, en het gaat ongetwijfeld om teveel geld om als het je kostwinning is het risioco te nemen...