Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
tegenwoordig Nederlands?Citaat:Op de insprong van de Immink tuinhindernis ging het paard niet af, waardoor het duo hard ten val kwam.
Huertecilla schreef:Wat mij nog het meeste bezighield bij het lezen van het bericht is het PAARD! Jan van Beek maakt zijn eigen keuzes, het paard wordt gestuurd. Ik hoop dat het paard ook geestelijk geen probleem heeft.
Huertecilla schreef:Is dittegenwoordig Nederlands?Citaat:Op de insprong van de Immink tuinhindernis ging het paard niet af, waardoor het duo hard ten val kwam.
Ik DENK dat de schrijver bedoelt dat het paard weigerde vlak voor de hindernis. Een hindernis met reclame van een firma met de naam Immink welke waarschijnlijk iets met tuinen doet?
Door die weigering vielen man en paard. Waardoor ze hard vielen is me niet helder, maar ik vermoed dat de ruiter tegen de hindernis viel.
Een droevig voorbeeld van de prioriteiten en het onzin-jargon in de paardenwereld.
Echt ernstig in de zin van levensgevaarlijk is het niet maar de man zal VEEL pijn hebben met deze blessures. Ik wens hem sterkte.
Wat mij nog het meeste bezighield bij het lezen van het bericht is het PAARD! Jan van Beek maakt zijn eigen keuzes, het paard wordt gestuurd. Ik hoop dat het paard ook geestelijk geen probleem heeft.
Is de aandacht die dit in het artikel en de reacties krijgt ook een voorbeeld van de prioriteiten in de paardenwereld??
HC
GillyZidane schreef:het paard is er goed vanaf gekomen, liep gewoon goed,en had niets.
ik was er bij, stond een hindernis verder op.
toch een berichtje om van te schrikken, er werd namelijk op het terrein omgeroepen dat er geen ambulance nodig was, en dat het allemaal mee viel. alleen sleutelbeen gebroken ging daar de ronde.
beterschap voor Jan.