Arabesk schreef:wie zijn BM stables, die ken ik helemaal niet
BM stables is de stal die breed uitgemeten wordt in de media en ook hier op BOKT.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arabesk schreef:wie zijn BM stables, die ken ik helemaal niet
janderegelaa schreef:En de standaard is dat je de ribben wel mag voelen maar niet mag zien. Zeker bij een Noriker.
silvana schreef:Ik heb even naar de hoeven gekeken, maar ik zie geen rare dingen!
Deze paarden worden natuurlijk bekapt, dus als jij paarden met ijzers gewent bent, is dit natuurlijk even een ander gezicht! Ieder heeft zijn eigen idee over het bekappen. Denk jij dat een hoef er goed uitziet als er netjes elke 6 weken een mooi nieuw ijzertje ondergaat? Zoiets heet een ideaalbeeld!
Kopietje van ik weet niet wie.Het schokt mij alleen al dat deze hoeven normaal worden gevonden door bokkers die blijkbaar die mevrouw kennen.Ik ken beide partijen niet behalve dat ik in een ver verleden met de DB heb samen gewerkt.Een mager paard wat oud is kan best.Maar alleen die hoeven kunnen al niet en dan dat oog
Ziet mij er dus echt niet verzorgd uit ,daar hadden ze weken eerder de Db bij moeten roepen.
Maar goed ,de eigenaresse zal het wel goed bedoelen
StOoRzEnDeR schreef:kan dat paard met dat oog niet beter een vliegenmasker om buiten ? ivm modder en vliegen ? lijkt me zo ook niet zo fijn onder behandeling of niet...en die hoeven...heeft niks met natuurlijk bekappen te maken meer met niet bekappen
janderegelaa schreef:Ach we kunnen allemaal wel onze mening geven maar er zal een rechtszaak komen waarbij een andere veearts ( waarschijnlijk van de Universiteit ) als getuige deskundige ook zijn mening moet geven en dan zullen we het weten.
janderegelaa schreef:Ach we kunnen allemaal wel onze mening geven maar er zal een rechtszaak komen waarbij een andere veearts ( waarschijnlijk van de Universiteit ) als getuige deskundige ook zijn mening moet geven en dan zullen we het weten.
StOoRzEnDeR schreef:als ik nu (overdag dan) een foto van mijn paard ga maken wil dat niet zeggen dat er op die foto vliegen te zien zijn maar ze zijn er zeer zeker wel en ik zou toch een masker om hebben gedaan....er zijn nog meer dingen vuil zand en dergelijke
en wat dat kappen betreft ben ik het helemaal mee eens....natuurlijk bekappen is wat anders dan wachten dat de hoef afbreekt hoor
StOoRzEnDeR schreef:ok jij je zin geen masker dan...mijn paard zou er wel een om hebben gekregen...het is hoe je ze verzorgd natuurlijk
Knor schreef:http://www.mijnalbum.nl/Album=FQLC6DIJ
Als ik deze foto's zie mogen ze van mij alle paarden meenemen. Als je paard een hoefijzer of deken om heeft wordt je aan alle kanten uitgeblaft door jou, Arabesk. En nu neem je het nots bene op voor de eigenaar die haar paarden er zo(!) heeft bijstaan, echt waar Arabesk ik had jou altijd best wel hoog staan en respect voor hoe jij met je paard omgaat, niets dan lof! maar dit valt me echt tegen van je. Je gaat mij niet vertellen dat deze paarden er beter bijstaan, in betere conditie zijn, beter bekapt zijn, dan een paard die een deken draagt en ijzers onder heeft.
Ik word echt kots misselijk van deze foto's en kan me echt geen enkele reden bedenken hoe je het kunt rechtvaardigen dat iemand zijn paarden er zo bij laat staan.
Als ik deze foto's zie mogen ze van mij alle paarden meenemen. Als je paard een hoefijzer of deken om heeft wordt je aan alle kanten uitgeblaft door jou, Arabesk. En nu neem je het nots bene op voor de eigenaar die haar paarden er zo(!) heeft bijstaan, echt waar Arabesk ik had jou altijd best wel hoog staan en respect voor hoe jij met je paard omgaat, niets dan lof! maar dit valt me echt tegen van je. Je gaat mij niet vertellen dat deze paarden er beter bijstaan, in betere conditie zijn, beter bekapt zijn, dan een paard die een deken draagt en ijzers onder heeft.
Ik word echt kots misselijk van deze foto's en kan me echt geen enkele reden bedenken hoe je het kunt rechtvaardigen dat iemand zijn paarden er zo bij laat staan.
manie schreef:Deze eigenaar en aanhangers zouden wat mij betreft nooit meer dieren mogen houden, als je dit normaal weet je duidelijk niet waar je over praat.