Nederland heeft zilver

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nielojram

Berichten: 7896
Geregistreerd: 14-02-02

Re: Nederland heeft zilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 10:43

Op tt 682 stond ;"Het ging zo goed, dat ik de zaak onderschatte; aldus Anky.
Vind het wel weer heel lovenswaardig dat ze zo eerlijk is, petje af.

Sullie97
Berichten: 1346
Geregistreerd: 13-08-04

Re: Nederland heeft zilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 11:03

Volgens mij is ze meestal wel eerlijk over hoe het gegaan is.

In ieder geval als Anky morgen de ring in rijdt en Salinero is weer zo braaf, dan zal ze denk ik wel een hele goede proef neerzetten en hopelijk de zaak ook niet onderschatten!

pretty_lover
Berichten: 196
Geregistreerd: 01-07-05

Re: Nederland heeft zilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 11:08

ik vond edward heel goed rijden, had zeker meer verwacht dan die 71% anky maakte 2(of 3?) grote fouten, en die had een hoge score terwijl edward gal geen fouten reed en de proef zag er goed uit! zonde.. voor nederland Huilen

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110972
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Nederland heeft zilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 11:09

Edward maakte wel degelijk een fout in de wissels.

Nielojram

Berichten: 7896
Geregistreerd: 14-02-02

Re: Nederland heeft zilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 11:12

Hebben jullie trouwens die Kroaat nog gezien? Met die 8jarige trakhener ( meen ik), wat een voorstelling was dat, zeg!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110972
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Nederland heeft zilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 11:16

was dat niet dat paard dat als een gek met zijn hoofd liep te schudden, en geen normale oefening liet zien? Waarna hij eruit moest maar er niet uit ging en door het publiek werd uitgefloten? Haha!

Sullie97
Berichten: 1346
Geregistreerd: 13-08-04

Re: Nederland heeft zilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 11:16

Nee, dat was Ukraïner en ja dat heb ik gezien. Die man dacht vast: "Ik heb het startgeld betaald (525 pietermannen, zeg pff) en daarom blijf ik nog maar even." Ik begrijp eigenlijk niet dat zijn bond hem naar de ruiterspelen heeft gestuurd!?

Nielojram

Berichten: 7896
Geregistreerd: 14-02-02

Re: Nederland heeft zilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 11:37

Cayenne schreef:
was dat niet dat paard dat als een gek met zijn hoofd liep te schudden, en geen normale oefening liet zien? Waarna hij eruit moest maar er niet uit ging en door het publiek werd uitgefloten? Haha!



Ja, die bedoelde ik.

Sullie97 schreef:
Nee, dat was Ukraïner en ja dat heb ik gezien. Die man dacht vast: "Ik heb het startgeld betaald (525 pietermannen, zeg pff) en daarom blijf ik nog maar even." Ik begrijp eigenlijk niet dat zijn bond hem naar de ruiterspelen heeft gestuurd!?


Verkeerde land Haha! Vork , maar die bedoelde ik idd...
Arm beest, zo'n iel halsje... ik zag hem zo om de ring heen banjeren, en dacht eerst dat een Fries was van een jaar of 4...
Vond het wel lullig voor die man,die doet toch ook zijn best.. maar het was niet anders.

Marsie

Berichten: 956
Geregistreerd: 30-10-03

Re: Nederland heeft zilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 11:40

Heb het helaas niet kunnen zien, we hebben geen duitse zenders Verdrietig ! Zend NED2 ook nog wat uit of alleen de samenvatting zeker?

Over welke schimmel hebben jullie het eigenlijk? Die heb ik nog niet gezien, ben wel benieuwd Vork . Is er geen foto van?

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Re: Nederland heeft zilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 12:00

Of vandaag op de voorpagina van de Telegraaf : Anky met haar mond open van schrik hah want Salinero ging er vandoor tijdens de prijsuitreiking ofzo. Dat heb ik dan weer niet gezien Schijnheilig

Anna3
Berichten: 13
Geregistreerd: 04-08-06

Re: Nederland heeft zilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 12:11


Jenbuc
Berichten: 5630
Geregistreerd: 06-11-03

Re: Nederland heeft zilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 12:38

komt e vandaag ook nog wat op tv?
ik heb alleen die van die euhm Ukraïner
die vond ik nou niet echt paard vriendelijk rijden zeg.
en ook dat ie in de ring bleef.

Sullie97
Berichten: 1346
Geregistreerd: 13-08-04

Re: Nederland heeft zilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 13:30

jennifer87 schreef:
komt e vandaag ook nog wat op tv?
ik heb alleen die van die euhm Ukraïner
die vond ik nou niet echt paard vriendelijk rijden zeg.
en ook dat ie in de ring bleef.

Dat vond ik wel meevallen, alleen zijn niveau was niet te vergelijken met die van de andere, zoals de Amerikanen, Nederlanders en natuurlijk de Duitsers.

Anoniem

Re: Nederland heeft zilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 13:55

Weet iemand wanneer en op welke zender de kur op tv komt? Wij hebben helaas al die duitse zenders niet dus ik kan het vrijwel nooit zien. Huilen
Gister dus ook aleen anky, isabel en edward op 2 gezien.

Redford
Berichten: 149
Geregistreerd: 11-01-04

Re: Nederland heeft zilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 14:23

shrOnatje schreef:
ja.. heb t allemaal gezien Lachen

maar die schimmel die 1e was had wel een hele spectaculaire passage en piaffe..
wel mooi..


Vond trouwens dat die schimmel ontzettend veel met zijn staart zwaaide, is toch een vorm van verzet!!

anneM_Ajax

Berichten: 2594
Geregistreerd: 17-09-04
Woonplaats: Breukelen UT

Re: Nederland heeft zilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 14:49

@ wuis
heb je wel eurosport? daar wordt ook soms wat uitgezonden, al loopt het nooit op de tijden die zowel de zender zelfs als de gidsen zeggen.
De special van vrijdag wordt op zaterdagochtend uitgezonden. En de kur dat weet ik nog niet, maar dit is wat ze gisteren op eurosport zelf zeiden.

Ik vond het niet cool om naar Gal te kijken. In de piaff en de getrekte draf moest hij zo giga veel spoor gebruiken om Lingh voorwaarts te houden dat ik er soms echt ibel van werd. En dit was op die momenten echt niet omdat hij kapstokken heeft, hij zat echt gruwelijk te prikken.
Imke reed echt een hele mooie proef, ik vond het erg leuk om naar deze combi te kijken.
De rest heb ik helaas niet gezien. De ronde van spanje (wielrennen) bleek weer eens belangrijker op eurosport

Floress
Berichten: 819
Geregistreerd: 08-10-05
Woonplaats: België

Re: Nederland heeft zilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 15:17

Heb Laurens van lieren niet zien rijden dus daar spreek ik mij niet over uit. Imke vond ik ondergewaardeerd, Anky heeft in mijn ogen helemaal niet te klagen met haar 75% want ik heb er eerlijk gezegd beter zien rijden die een mindere beoordeling hadden. Er werd als commentaar gegeven dat je je op dit niveau geen fouten kan permitteren. Een verkeerde galop en fout in de wissels zijn toch niet de minste fouten in mijn ogen. Ze heeft wel een goede piaffe en passage laten zien, waar ze veel van haar punten op gehaald heeft. Edward zijn punten waren terecht of moesten in mijn ogen zeker niet meer zijn. Nette proef maar niet echt spectaculair. En de schimmel die gewonnen heeft: tja, heel nette proef en super piaffe en passage dus zo heel onterecht vind ik het niet. Er waren er trouwens nog die ik wat ondergewaardeerd vond. Emma Hindle met Lancet vond ik ook een heel goede proef neerzetten. Maar ja, zo kunnen we door blijven gaan. Het is en blijft en jury sport en Nederland bevindt zich inderdaad in het hol van de leeuw.
Laatst bijgewerkt door Floress op 24-08-06 19:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Nielojram

Berichten: 7896
Geregistreerd: 14-02-02

Re: Nederland heeft zilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 15:46

anneM_Ajax schreef:
@ wuis
heb je wel eurosport? daar wordt ook soms wat uitgezonden, al loopt het nooit op de tijden die zowel de zender zelfs als de gidsen zeggen.


Check gewoon ff teletekst van eurosport, 601 is het van de dag zelf, daar zijn ze wel redelijk accuraat.

Ik heb gisteren gewoon de dvdrecorder op 6 uur opnemen gezet, werkte ook prima Haha!

Floress
Berichten: 819
Geregistreerd: 08-10-05
Woonplaats: België

Re: Nederland heeft zilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 15:49

Hihi, die ukraïner ja. Moest ik dat paardje op een LRV tornooi tegenkomen, zou ik nog niet eens omkijken. Stelde echt niks voor.

LDRD

Berichten: 9881
Geregistreerd: 04-02-04

Re: Nederland heeft zilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 15:51

Zo kijkt men in Duitsland tegen 'ons' aan:

Die Sendung mit der Maus Heute: Die Weltreiterspiele und die Holländer

Das ist Anky. Anky ist Holländerin. Das ist kein Beruf und auch keine Krankheit ( obwohl..) sondern eine Nationalität. Klingt komisch, ist aber so. So ein Holländer ist eigentlich ziemlich nutzlos, denn außer Wohnwagen durch Europa schleppen und Tulpen züchten kann er nicht sonderlich viel. Das zeigt sich auch im Sport. Weil er aber trotzdem möglichst viele Goldmedaillen bei den Weltreiterspielen holen will, ganz egal wie, macht er das, was der Holländer am besten kann, abgesehen von Wohnwagen durch Europa schleppen und Tulpen züchten und vielleicht noch ungenießbare Tomaten anbauen: Er beschwert sich! Z.B beim Reiten. Denn weil er schließlich nicht richtig reiten kann, und wenn dann nur indem sich das Pferd in die Brust beißt, und weil die Deutschen da mal wieder besser waren geht er anschließend zu den Schiedsrichtern und behauptet, die Deutschen hätten etwas falsch gemacht. Das nennt man einen Protest. So ein Protest ist so ziemlich das einzige was ein Holländer ausser Wohnwagen durch Europa schleppen und Tulpen züchten noch kann. Deswegen machen sie das oft und gerne, weil man ihnen da gezwungenermaßen zuhören muss, und sie so eine tolle Ausrede für ihre Niederlage haben. So ein Protest bewirkt dann manchmal, dass den Deutschen die Medaillen wieder weggenommen werden.
Das haben sich die Holländer von den Franzosen abgeschaut, auch wenn man meinen könnte, es sei eine Holländische Erfindung.
Aber zum Glück hört den Holländern keiner zu, und die Deutschen dürfen ihre Medaillen behalten. Denn wie wir alle wissen, sind die Holländer ständig bekifft und züchten deswegen viel zu viele Tomaten die keiner essen mag. Da die Schiedsrichter viel lieber Bier als Tomaten mögen haben sie dieses mal für die Deutschen entschieden. Klingt komisch, war aber so.

Und nächste Woche lernen wir dann, wie man aus Wohnwägen und Tomaten eine tolle Holländische Siedlung baut und was mit Holland passiert wenn wir weiterhin ganz viel Abgase in die Luft blasen, damit der Meeresspiegel steigt.

Haha! Haha! Haha! Haha!

Sullie97
Berichten: 1346
Geregistreerd: 13-08-04

Re: Nederland heeft zilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 16:25

Uhm... mijn Duits is niet zo goed. Maar het komt er volgens mij op neer dat de Duitsers zich meer voelen dan de Nederlanders. Wat een onzin!!!

milou123

Berichten: 7674
Geregistreerd: 16-05-06

Re: Nederland heeft zilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 16:53

silvana schreef:
Wat ik me afvraag Blond .Stoort niemand zich aan dat achterbeen van het paard van Isabella Werth? Dat komt niet van de grond,iedere keer weer dat slepend achterhoefje.Anky maakte fouten.Maar Salinero liep 10x beter.Vond het daarom niet fair dat ze evenveel punten hadden.Edgar reed geen spectaculaire proef even mat als Issabella hij maakte nog wel een foutje maar ik vond dat in verhouding hij ook te laag gepunt werd.


het is edWard Haha! (type fout Tong uitsteken )

kan iemand dat duitsetekst vertalen ben er zoooo slecht in Bloos

en er loopt een topic over anky en salinero die er tussen uit naaide.. viewtopic.php?f=1&t=643300&st=0&sk=t&sd=a

miekske

Berichten: 4377
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Reek

Re: Nederland heeft zilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 18:03

Love_Sophie schreef:
www.aachen2006.de en dan naar results. Dat opent in een nieuw scherm en dan bij Stadium 1. Vrijdag is de special. En zaterdag de Kur..
Maar de startlijsten van vrijdag zijn nog niet beschikbaar Knipoog


Dank je..

Fitzroy

Berichten: 25231
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Nederland heeft zilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 18:45

Ik zal dat artikel maar met de nodige slakken zout nemen *LOL* *LOL*
De Hollanders hebben gewoon gelijk met hun protesten. De omstandigheden moeten voor iedereen gelijk zijn en dat gedoe met Laurens sloeg ook nergens op.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110972
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Nederland heeft zilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 18:50