Steward verziekt voorbereiding Van Lieren

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gootje12
Berichten: 1645
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Ommen

Re: Steward verziekt voorbereiding Van Lieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 18:12

nou,zoveel fouten waren er naar mijn mening,wat waren volgens jou dan allemaal fouten.

Remember

Berichten: 6005
Geregistreerd: 13-06-03

Re: Steward verziekt voorbereiding Van Lieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 18:14

Cayenne schreef:
Nienketje17 schreef:
Jammer dat we Laurens waarschijnlijk niet in de kur zullen zien.


Ik denk dat hij op zich nog wel een kans maakt Ja


Maar er mogen er toch max. 3 van een land in de kür uitkomen? Tenzij hij in de special errug goed rijdt worden dat Anky, Ed en Imke denk ik zo Ja. Idd jammer dan, want ik vind zijn kür geweldig!

_Nicky

Berichten: 5135
Geregistreerd: 21-02-06

Re: Steward verziekt voorbereiding Van Lieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 18:15

Inderdaad, van zijn kür geniet ik altijd!

Urielle

Berichten: 50084
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re: Steward verziekt voorbereiding Van Lieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 18:16

Volgens mij? Van Laurens?

De stap was niet tactmatig, de zigzagappuyementen vloog Ollright steeds praktisch uit de bocht op het eind bij het omstellen, de overgang passage-galop was niet in orde, het geheel was gespannen en de aanleuning bleef niet overal even fijn.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110972
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Steward verziekt voorbereiding Van Lieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 18:16

Ik heb Ollright wel eens beter zien passageren, maar dat beest stond strak van de spanning, net een tijdbom. De Appuyementen waren ook niet helemaal vloeiend, en de stap was ook niet goed. Maar hij heeft natuurlijk wel super gereden Ja

gootje12
Berichten: 1645
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Ommen

Re: Steward verziekt voorbereiding Van Lieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 18:20

ik dacht, dat het de 15 beste van het concours waren.

Cayenne: Ok ,maar spanning is er altijd bij ollie,en ja onder deze omstandigheden vond ik het nog niet gek,

urièlle:kan jij het beter op ollright?Ik niet ,het is vaak net een tonnetje buskruit.

Urielle

Berichten: 50084
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re: Steward verziekt voorbereiding Van Lieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 18:23

Het gaat er toch niet om of je het beter kan? Ik zeg alleen dat ik de score terecht vind. Ik kan me voorstellen dat Laurens onder deze omstandigheden niet de perfecte proef neerzet, en dat is buitengewoon lullig voor hem, zeker bij de WEG, maar dat het niet goed ging mag best gezegd worden. We hoeven niet uit Hollands chauvinisme altijd maar te zeggen dat het super ging.

flaneur
Berichten: 13
Geregistreerd: 07-04-06

Re: Steward verziekt voorbereiding Van Lieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 18:36

Als je op de wereldspelen stewart bent mag je er toch van uit gaan dat diegene de regels kent. Vind het ook raar dat het alleen maar bij excuses blijft. Laurens zn wereldspelen zijn verknalt! Boos!

EvaC

Berichten: 4448
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Re: Steward verziekt voorbereiding Van Lieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 18:43

Ben ik dan de enige die het vreemd vind dat hij zo kort de tijd neemt om een paard los te rijden dat hij niet eens een dekje kan verwisselen?

Neemt natuurlijk niet weg dat het harstikke rot voor hem is! Zo iets gun je natuurlijk niemand, maar vond het toch vreemd.
Laatst bijgewerkt door EvaC op 22-08-06 18:44, in het totaal 1 keer bewerkt

LBLGypsyCobs

Berichten: 8886
Geregistreerd: 01-05-04

Re: Steward verziekt voorbereiding Van Lieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 18:43

Een gigantische blunder is het!

Die steward zal ongetwijfeld niet beter geweten hebben, maar het is taak van de organisatie om de medewerkers juist te informeren.
En eventuele foutjes beter op te lossen.
Ze hadden Laurens ter compensatie ook later kunnen laten starten.

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Re: Steward verziekt voorbereiding Van Lieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 18:48

EvaloveSandy schreef:
Ben ik dan de enige die het vreemd vind dat hij zo kort de tijd neemt om een paard los te rijden dat hij niet eens een dekje kan verwisselen?


Ik denk dat hij precies genoeg tijd om los te rijden, te lang losrijden lijkt me ook niet goed..
En hij zal ongetwijfeld wel reserve dekjes hebben, maar misschien dat daar dezelfde reclame op stond?

Erg jammer voor 'm, gelukkig heeft Imke heel goed gereden dus als Anky en Edward morgen goed hun best doen zijn we nog niet helemaal kansloos Haha!

EvaC

Berichten: 4448
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Re: Steward verziekt voorbereiding Van Lieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 18:50

Renza schreef:
EvaloveSandy schreef:
Ben ik dan de enige die het vreemd vind dat hij zo kort de tijd neemt om een paard los te rijden dat hij niet eens een dekje kan verwisselen?


Ik denk dat hij precies genoeg tijd om los te rijden, te lang losrijden lijkt me ook niet goed..
En hij zal ongetwijfeld wel reserve dekjes hebben, maar misschien dat daar dezelfde reclame op stond?


Dat snap ik Knipoog Maar in de tijd dat je een dekje verwisselt krijgt zelfs de allerbeste zijn paard denk ik niet genoeg los Knipoog

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Re: Steward verziekt voorbereiding Van Lieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 18:52

Sja, als hij uiteindelijk met een bezweet trainingsdekje van Anky gereden heeft, zal het onwisselen van het dekje waarschijnlijk niet heel snel gegaan zijn.
Buiten dat raakt hij, lijkt mij dan, door dat gedoe zelf gespannen, wat ook weer invloed op Ollright heeft.

jiehaaa

Berichten: 5076
Geregistreerd: 28-08-05

Re: Steward verziekt voorbereiding Van Lieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 18:52

Wat ontzettend balen voor Laurens!

Maar ik moet bekennen dat ik niet erg onder de indruk was van zijn proef! Ik vond het oordeel van de jury absoluut terecht. Bloos
Ik zag erg veel spanning en te weinig halslengte.

Imke daarentegen, zij reed erg mooi!

Ben benieuwd naar de rest morgen.

LBLGypsyCobs

Berichten: 8886
Geregistreerd: 01-05-04

Re: Steward verziekt voorbereiding Van Lieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 18:54

Ik denk dat je bij het omwisselen van het dekje ook wat minuten discussie met die steward moet optellen.

Uit het bericht maak ik op dat ie terug naar de stallen moest om dat dekje te wisselen en ik neem aan dat ie ook niet in volle rengalop naar stal is gereden en weer terug.

Al met al ben je er zo een kwartier of 20 minuten aan kwijt en dat scheelt toch aardig als je een half uur of 3 kwartier wou inrijden.

EvaC

Berichten: 4448
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Re: Steward verziekt voorbereiding Van Lieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 18:57

Oké my mistake. Dat scheelt idd en ja het terrein is wel heel groot dus voordat je terug bent...

Niet helemaal goed beredeneerd van mijn kant Lachen

Margo

Berichten: 1636
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Soest

Re: Steward verziekt voorbereiding Van Lieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 18:59

Jemig wat een slechte zaak!
Ik had hem wel zien rijden en de spanning was me ook al opgevallen maar nu begrijp ik waarom! Nog knap dat hij zo'n proef neer heeft gezet! Dat doen wij het hem echt niet na!

Imke had hoger gewaardeerd moeten worden! Wat een prachtige proef! Had al een beetje kippenvel, echt een mooie combinatie!

Joki

Berichten: 4685
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: gelderland

Re: Steward verziekt voorbereiding Van Lieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 19:09

Inke reed super, maar ook de proef van Heike was echt prachtig.Wansuela Suerte was jammerlijk uit vorm.

Ik snapte al niet waarom Laurens met zo een lelijk dekje reed; nu heb ik het antwoord

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110972
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Steward verziekt voorbereiding Van Lieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 19:14

Het dekje was mij nieteens opgevallen.

Urielle

Berichten: 50084
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re: Steward verziekt voorbereiding Van Lieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 19:20

Margo schreef:
Imke had hoger gewaardeerd moeten worden! Wat een prachtige proef! Had al een beetje kippenvel, echt een mooie combinatie!


Mijn zwangerschapshormonen speelden ervan op, zat met tranen in mijn ogen Clown
Zo jammer van haar score!

Elisa2

Berichten: 38092
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Steward verziekt voorbereiding Van Lieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 19:31

Imke deed het erg goed,jammer van wat spanningsfouten..ik vond al dat Laurens wat veel fouten had,maar nu snap ik hoezo...nu vind ik juist dat Laurens super goed gereden heeft!

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Re: Steward verziekt voorbereiding Van Lieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 19:35

Wat ontzettend balen voor hem zeg! Het feit dat hij op zijn tonnetje buskruit nog zo'n proef kan neerzetten bewijst maar weer wat een goeie hij is Knipoog
Ook heeft hij sportief gereageerd hierop zo uit dat nieuwsbericht te lezen.
Al met al echt heel k*t voor hem...

Jes

Berichten: 12156
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Re: Steward verziekt voorbereiding Van Lieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 19:54

Heel jammer voor m!! Ook slecht van de organisatie dat hij zn proef niet over mag rijden..... Ben eigenlijk wel benieuwd met wat voor dekje hij wilde starten?

Mizoan

Berichten: 7150
Geregistreerd: 04-08-06

Re: Steward verziekt voorbereiding Van Lieren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-06 19:56

Laurens was daarstraks bij het sportjournaal, het heeft hem ongeveer een kwartier tijd gekost en al met al was hij verder wel tevreden over zijn rit *LOL* althans dat is wat hij zei. Het dekje is er 1 die de KNHS waarschijnlijk aan de ruiters uitgedeeld heeft, althans dat is wat ik kan opmaken uit het stukje van de KNHS. Het was misschien een kleine moeite van organisatie geweest om te proberen of hij iets laten zijn proef kon rijden en eventueel een andere ruiter iets eerder laten rijden.

windhond

Berichten: 1148
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: gieterveen

Re: Steward verziekt voorbereiding Van Lieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 20:13

Erg jammer voor hem. Vond Imke echt heel goed. Van mij had ze wel iets meer mogen krijgen.Wat een prachtig voorbeen heeft dat beest zeg.