Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Quinzy schreef:Volgens mij zit hetprobleem bij het feit dat paarden veel te goedkoop geworden zijn. Voor 300 euro heb je een Fjord veulen ! En die worden ook groot of zelf een Brabander hengst veulen. Iedereen koop nu paarden dat kan gewoon niet blijven goedgaan.
___
O, dus alleen mensen met geld hebben verstand van paarden?
Goh, dat wist ik niet.
AylaMohini schreef:ER ZOU INDERDAAD EEN SLOTJE OP MOETEN. dit vind ik niet normaal. zolang een paard iedere dag aandacht krijgt en het ALLERBESTE VOER en ruimte heeft om te lopen en vriendjes te maken en mag rijden en spelen.
Ze kreeg idd goed voer, en misschien was dat wel té, Sas is altijd wel té dik geweest, en het had beter geweest als de wei misschien opgebouwd werd ipv dat ze er meteen opgegooid werd, maar goed mijn mening
voor 7 JAAR terwijl een ander het allang naar de slacht had gebracht, is het beestje NIET VERWAARLOOSD.
Verwaarlozen is een groot woord, en wie verstaat wat onder verwaarlozing?
dit is te belachelijk voor woorden. sas had een waanzinnig leven. en dat liet ze weten. iedereen mocht willen dat zijn beestje zoveel van het baasje hield dat het altijd hinnikte. dat zegt toch wat. maar sluiten jullie je allemaal daarvoor maar af en verzin maar weer smoesjes om dat niet te hoeven geloven.
Tuurlijk, al kwam ik de stal in lopen dan stonden ze allemaal al te hinniken! Mag ik eruit??? Mag ik eten???
Welk paard doet dat niet
jullie kunnen jezelf allemaal goed voorliegen, maar feit is zeker, sas was niet verwaarloosd. hoe komen jullie daarbij. jammer dat er nooit een dierenbescherming op af was gestuurd die had jullie vierkant uitgelachen, maar dat is nooit gebeurd omdat iedereen wist dat het een verloren zaak was.
De dierenbescherming hoeven we er echt niet voor te bellen, wie wat doet met zn paard moet de eigenaar lekker zelf weten, we hebben er nog nooit over nagedacht op stal om de dierenbescherming te bellen.
iedereen zorgt op zijn manier voor zijn beestje. aangezien ik in natural horsemanship geloof vind ik niet gauw iets goed wat betreft de manier van verzorging bij veel mensen, maar verwaarlozing!!!!!! is een heel ander begrip. cil reed er niet vaak op nee, dat is haar zaak, maar ze zorgde dat er altijd iemand anders was die dat voor sas deed. dat is net zo goed.
Dus jij vind dat als je een paard koopt en iemand anders heb altijd doet enzo redelijk?
Het is toch veel leuker als je er zelf alles mee doet? En als je die tijd er niet voor hebt, moet je geen paard nemen
ze kreeg elke dag aandacht en liefde. sas straalde van gezondheid en kwam niets te kort.
en dat achterlijke GELUL over der nieuwe paard. ja ze heeft hem eerder gezien. ik heb mijn paard ook eerder gekocht dan geplant omdat je nou eenmaal niet ervoor kiest wanneer je het juiste paard tegenkomt. het is een geweldig mooi beestje en ik snap dat ze hem niet door haar vingers wou laten glippen. ze heeft het contract getekend voor sas weg was. DAARNA!!!!!!!!!!!!! heeft ze nog even de tijd voor zichzelf genomen om zich niet te overhaasten. en toen zijn we met een klein aantal haar nieuwe paard gaan ophalen. jullie hebben geen enkele bewijzen om te beweren dat het paard er eerder was, en dan toch je eigen woorden geloven? zoek het dan eerst uit. er waren mensen bij!!! ga desnoods naar de koper om het na te gaan ALS JE HET ZO BELANGRIJK VIND. maar het zijn niet jullie zaken, dus l*l er dan ook niet over.
Het zal iedereen aan zn reet roesten wanneer dat paard is gekomen!Jullie maken er zo'n groot punt van!
ik vind het heel triest en jammer dat het er zo aan toe gaat. kijk toch eens naar jezelf en laat het gaan. het zijn niet jullie zaken! de conclusie is gewoon dat sas niet verwaarloosd was, dus hoeft er verder niet over gediscussieerd te worden.
Er word ook niet gediscussieerd, er worden alleen meningen gegeven, hoe iemand ergens over denkt, voor de rest gaan we helemaal niet zitten vitten op elkaar van; maar ik vond dat t zo was blablabla.... en als je wilt dat niemand zich er mee gaat bemoeien, WAAROM BEMOEI JIJ JE ER DAN MEE? Ga jezelf er dan ook niet tussen mengen. En als het Cil en jan alleman niks uitmaakt wat de rest er van vind, waarom word er dan zo snel tegen in gegaan? En waarom voelt iedereen zich dan zo aangevallen, dat jullie alles uitgebreid en onderbouwd gaan zitten typen?
Zo heh nu laat ik mijn mening even horen!