Target schreef:
Tijdens de selectie in Ermelo
Voor de mensen die om meer foto's vroegen, hier nog een paar van tijdens de laatste selectie in Ermelo

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Target schreef:
Tijdens de selectie in Ermelo
Kel2004 schreef:Ik heb het met mijn eigen ogen kunnen aanschouwen en werkelijk waar, er is gewoon voor gereden. Patrick kan sturen en ik vind het helemaal top dat hij op een paard wat qua uitstraling alle bombarie mist (Kijk naar Uptown, Sir Donnerhal, San Remo etc) gewoon het WK wint. Met souplesse bewegen, een zeer ellegante draf, een goede gallopade en een goede stap, een perfectionistische ruiter (die niets aan het toeval overliet) die verdienen gewoon de eerste plaats. Sir Donnerhal viel tegen. De punten die hij toch nog kreeg voor de galop waren echt belachelijk. Er was weinig galop te beoordelen, maar goed.... Geloof dat er meer mensen zo over dachten
Uptown werd weer getruukt de baan door gestuurd en miste daardoor alle losheid in de rug.... Jammer, maar gelukkig viel de jury dit jaar op de echte kwaliteit....
miloutjuhh schreef:Kel2004 schreef:Ik heb het met mijn eigen ogen kunnen aanschouwen en werkelijk waar, er is gewoon voor gereden. Patrick kan sturen en ik vind het helemaal top dat hij op een paard wat qua uitstraling alle bombarie mist (Kijk naar Uptown, Sir Donnerhal, San Remo etc) gewoon het WK wint. Met souplesse bewegen, een zeer ellegante draf, een goede gallopade en een goede stap, een perfectionistische ruiter (die niets aan het toeval overliet) die verdienen gewoon de eerste plaats. Sir Donnerhal viel tegen. De punten die hij toch nog kreeg voor de galop waren echt belachelijk. Er was weinig galop te beoordelen, maar goed.... Geloof dat er meer mensen zo over dachten
Uptown werd weer getruukt de baan door gestuurd en miste daardoor alle losheid in de rug.... Jammer, maar gelukkig viel de jury dit jaar op de echte kwaliteit....
hier lijkt het toch echt dat ze florencio en rubels etc niet goed vind...![]()
Deborah81 schreef:
Echte kwaliteit... daarmee bedoeld ze kwaliteit in het geheel. Goed paard en goed gereden, niet getruukt maar gewoon zoals het hoort. Dus de jury is niet gevallen voor de bombarie rond de meesten anderen maar ging dit keer voor een kwalitatief goed en correct voorgesteld paard. Er word niks over de kwaliteiten van die 2 hengsten vermeld. Hoe duidelijk moet ik het maken voor je?
Odie schreef:San remo die op het WK meeliep is wel Sandro hit x Donnerhall.
San Remo die ooit onder edward liep is Wolkentanz x Volturno
Odie schreef:Echt super gereden van Patrick!!!
Ik ben gister ook heel de dag in Verden geweest en hij heeft de wereldtitel dubbel en dwars verdiend. Wat een mooie proef!
Iemand 3 dames met een ENORME nederlandse vlag op de tribune aan de overkant zien zitten???Ow wat hebben we gejuichd en geklapt en gefloten!
Mijn deutsche nachbarin op de tribune vond het 'klasse' dat we vlaggen mee hadden genomen en ze vond Uptown een 'gutes pferd'.
Duveltje schreef:Ik heb hier al verschillende dingen gelezen.
Persoonlijk vind ik dat het de laatste paar jaar de telling niet kloppen. De ene loopt2 dagen de ander 3 en voor de finale gaat teller op 0.
In mijn ogen was de vorige regeling veel eerlijker en beter. de paarden die echt kwaliteit hebben houden dit wel vol om constant te presteren.
Eerst telde alle dagen mee. Dit geeft eerlijker beeld. Je kunt pech hebben door wat dan ook en dan kom je nergens meer terug terwijl je eerst nog wat reserve kon hebben.
Je kunt de kampioen toch niet uit 1 proef halen???
Dit precies hetzelfde bij Junioren en Young Riders!
En wat betreft Florencio en Rubels ben ik het niet helemaal eens. Deze kunnen meer dan goed draven aan een lange teugel alleen je kunt ze ook nog eens in andere versnellingen zetten. Als je wilt kan je ze op verschillende manieren zien draven.
kattebeest schreef:
Jullie vlag staat mooi op mijn film hoor !!!
Kel2004 schreef:Uptown werd weer getruukt de baan door gestuurd en miste daardoor alle losheid in de rug.... Jammer, maar gelukkig viel de jury dit jaar op de echte kwaliteit....