Opnieuw pony mishandeld bij Enschede

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nicole_wijh

Re: Opnieuw pony mishandeld bij Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 14:53

Ook van het weekend weer, was het weer raak, en dit zelfs bij een veulen. Vorig jaar was deze man zijn drachtige merrie verloren.

Achterlijk idioten....zo'n dier kan niet anders dan afhankelijk zijn van de mens...
Boos!

shillelagh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 22:38

ik had ook een mishandeld paard bij me in de buurt staan alleen hij word nu dikker en mooier dus hij word nu met rust gelaten en goed verzorgt en misgien ga ik er voor zorgen. Alleen moet hij vertrouwen in mensen krijgen want hij is mensenschuw....

shillelagh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 22:39

alleen ik vind het heel stom van mensen die hun paard zo laten lijden

Dakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 01:48

ook hengsten en ruinen worden bewerkt met messen en andere dingen.. ik woon ong 8 kilometer vandaan bij DA Dalinga, hij heeft het nieuws ook gehaald en staat ook op bokt. paard meedere malen sexueel misbruikt en schaap daardoor dood. en mensen bedreigt door de misbruiker. en dat zelfs de spullen zo als id-kaart in stal gevonden zijn en dat de politie er niks aan kan doen omdat sex met dieren mag. nou om ziek van te worden. en al helemaal omdat nog 500 meter van DA dallinga een manege/pensioen stalling staat. je blijft altijd mensen houden die voor dieren rechten vechten, en je blijf ook misselijk makken de mensen hebben die de ziekste dingen met dieren doen. zolang de wetgeving niet aangescherpt word, blijven dierenbeulen er zo makkelijk mee omgaan!

ik ben er ook voor om eens heel erg snel de rechten van dieren door te kijken. ik ben dan geen groot fan van Amerika, maar ze hebben er een veel betere wetgeving voor dieren.

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 20:26

gaan we die demonstratie nog verder uitwerken dan?

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 22:51

zo...de mensen zijn enthousiast...