Gelukkig heb ik heel wat Libero H bloed op stal waaronder dit toppertje :
Marien ( libero H x Werastostenes )

Rip Libero H !!!!!!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Nathalie1976 schreef:het is een goeie leeftijd om te gaan.het is jammer maar ja.....
gelukkig heb ik mijn merrie nog.een dochter van Libero.en zij brengt mooie veulens op de wereld dus ze geeft toch nog een beetje door van Libero.
even een off topic vraagje,de Libero-nakomelingen onder ons....hebben die allemaal die wilde manenbos van pa ge-erfd.Nymph is niet te trekken zo dik..............word er gek van.
zie mijn profiel voor Nymph
Ontzettend zonde van Libero H! Maar gelukkig laat hij een aantal zeer fijne en goede paarden na. FrancisvdH schreef:Nathalie1976 schreef:het is een goeie leeftijd om te gaan.het is jammer maar ja.....
gelukkig heb ik mijn merrie nog.een dochter van Libero.en zij brengt mooie veulens op de wereld dus ze geeft toch nog een beetje door van Libero.
even een off topic vraagje,de Libero-nakomelingen onder ons....hebben die allemaal die wilde manenbos van pa ge-erfd.Nymph is niet te trekken zo dik..............word er gek van.
jep die van mij had en hele dikke staart (pluspunt) maar ook hele ruige manen. Zo dik en ze sprongen alle kanten op. Had wel iets stoers.

R.I.P Libero H
Nathalie1976 schreef:het is een goeie leeftijd om te gaan.het is jammer maar ja.....