Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lee74 schreef:Oja Wilron, wat is daar ook al weer mee gebeurt.
Grappig dat jij daar ook kwam in die tijd. Stond je bij de Mol?
Als je Bianca nog spreekt, doe haar de groetjes van Leonie (uit de tijd van Lonneke en Sandra).
En inderdaad zulke daden moet gestraft worden!! Blijft heel raar dat het iemand is die ik ken...
Lee74 schreef:Haar achternaam zou ik ook niet meer weten. Ik zal het eens navragen aan lonneke. Wellicht weet zij het nog wel.
Er staat me trouwens nog wel iets bij van ene Obelix, grappig! Ik reed daar soms op de hengst Noran van Esther, maar dat is wellicht later geweest.
Aha was dat het met Wilron, echt iets voor hem om dat te doen....
Mireille1970 schreef:En als je Asterix goed kent, ken je mij ook wel... denk ik.
zoetekoek schreef:Paarden in ruil voor seks? Onverstelbaar dat zulke idioten bestaan!
Ach, seksueel misbruik /geweld wordt niet serieus genomen in dit land, dat is nu inmiddels wel duidelijk. De strafmaat in Nederland dateert uit 1900 als je het mij vraagt. Zelfs Amerika spreekt er schande over, maar het kwartje wilt op de een of andere manier maar niet vallen bij de rechters en de politiek.
Wij zullen wel gek zijn.(Niet dus!!)
Mireille1970 schreef:Okeeeeee ik kan me nog wel een leonie herinneren, inderdaad. Was je toen niet een jaar of 12/13/14??