Maar goed, het is gebeurt. Dan kan je de ballon wel de schuld geven maar je kan ook bedenken hoe je dit soort zaken kunt voorkomen.Ballonnen zijn niet verboden, vrachtauto's ook niet. Je zult er mee moeten leren leven.
Als je in je eentje 4 paarden wilt binnenzetten kan je ze beter voor je uit drijven, hekken dicht of een afzetlintje, veiligheid voor alles.
En die man die haar naar de slaapkamer zeult.....
Tja, zelfs als je alleen maar TV zou kijken, weet je nog dat je het slachtoffer moet laten liggen en 112 bellen.
Het is heel erg wat er is gebeurt, maar het letsel is niet alleen te verwijten aan de ballonvaarder, er speelt wel degelijk eigen schuld mee!
Citaat:Landbouwer en ballonvaarder verplichten zich tot
nader en redelijk overleg hierover met in acht name van de
wettelijke regels hieromtrent.
Dit vind ik trouwens wel een gek stukje! ik verplicht me nergens toe! op mijn grond blijf ik de baas. Een verplichting heb je alleen(m.i.) als er 2 partijen iets afspreken en er beide mee accoord gaan. Dat ballonnen een ontheffing hebben voor vliegvelden, wil volgens mij niet zeggen dat ze dus maar overal mogen landen! Daar kan je nog eens een lekkere boom over opzetten, maar overvliegen mogen ze dus wel!